U Music Awards Americana anu detta in Los Angeles

Ayer, in u Los Angeles, premiatu solu i premiati da u premiu di musica Music American Music Awards. L'avvenimentu passò à grandi scala, perchè ci sò assai assai stiddi nantu à u palcuscenicu di u Teatro Microsoft.

Colourful show

Jennifer Lopez hà apertenuta a cerimonia cù u so esperimentu Waiting for Tonight, è dopu una cumbia fierida à i pezzi di i compositi più populari di questu annu.

Inoltre, Jay Lu fù a prima gala-evening è ogni volta si prisintò davanti à l'audienza in un novu attrezzu ochju.

Gwen Stefani hè ghjuntu nantu à u palcuscenmu in un vestiti transparente è emuccionàmente realizatu a canzona utilizada per Amparà, chì dice nantu à l'intimi più.

Céline Dion, in memoria di i vittimi di l'attacchi militari in Pariggi, cantau a famosa cumulazione di l'Hymne A L'amour Edith Piaf. Solu à a fine di l'avvenimentu Justin Bieber abbanduneghja a scena è realizava trè canzoni in una fila.

Inoltre, a dicurazioni di u show era Selena Gomez, Demi Lovato, Ariana Grande è altre stele.

Leghje ancu

Vittori di American Music Awards 2015

U megliu attore di l'annu era u gruppu di u gruppu "Una Direzione", l'apertura - u cantante di musica di u paese Sam Hunt.

A canzona Taylor Swift Blank Space hè statu chjamatu u megliu in u 2015, è u so album "1989" guadagnau a nomina "Best Album".

A cullaburazione di l'annu era a travagliu cumunitariu di Justin Bieber, unni sò Ü Now, Skrillex & Diplo.

Li megghiu artisti eranu Ed Shirana, Ariana Grande, Una Direzione in a classica pop rock, Niki Minage in rap hip hop, Rihanna è The Weeknd in soul-R & B, Fall Out Boy - rock alternativo, Enrique Iglesias - in Latin, Calvin Harris - in musica di ballu electronicu.

U megghiu sonore era a cumpusizioni da u filmu "The Perfect Voice 2".