I Cinese creò un robot-double Scarlett Johansson

Un resident di Hong Kong 42 anni di età Ricky Ma - un veru fan di Scarlett Johansson. L'ingenu hè statu longu participatu à l'invenzione di magliasimi intelligenti, ma sta volta u criatori creatu u robotu ùn vulia micca d'urdinà, ma per l'ànima, custruendu una machina chì stà cum'è a so attrice prussiana.

U sognu hè veru

Avà u Scarlett inatacente, chì hà divirtitu da a so ghjuventù, hè sempri vicinu! A so idea, chjamatu ScarJo, cunflette cun ellu. Hè bisognu di ripresa à dite à u robot chì ellu li piace, u gadget accumente di stinchi è risicate, ponu risponde à interrogazione simplici. Per esempiu, per risponde à u cumplessu: "Sò bellissima" cun una risata è una parolla: "Grazie".

Per implementà a so idea, Ma hà pigliatu più di un annu, è hà ancu pigliatu 50 mila dolar.

Leghje ancu

Specificazioni tecnichi

Cum'è l'inventore hà dettu, circa u 70 per centu di l'infurmazioni per ScarJo, imprintò una stampetta 3D. A peliculus humanoid hè fattu di silicuni, a Scarlett meccanica hà un capelli u bughjura di u bughjone è i prufessi di l'occhi vivacidi.

Una attrultura robòtica di Hollywood si pò spende i so giglii, cambià a so testa è l'arcu. U so facci è mimicry, hà sappiutu trasfurmà e so cellulei è e raceri di i so labbra.

L'omu compite un robot s'assumiglia eterrichemente cum'è Scarlett Johansson: