Steven Spielberg cù piacè purterà Idris Elba in u rolu di Bond

E perchè ùn Un omu nìuru pò esse presidente di i Stati Uniti, questu quì hè pruvatu da l'ultima storia, cusì per chì ùn pò micca sospettà à u sirviziu di a so maestà play Idris Elba? Appressu à pocu tempu, ovviamente, u direttore Steven Spielberg argumenta. In ogni casu, ellu vede a continuazione di Bondiana in questu modu, cun un spìritu non standard in u rolu di titulu!

U direttore hà decisu d'alcunu cambiassi l'allenamentu di e forze in a "maratona" à a vigilia di filmi una nova parte di l'avventura di James Bond. Ricurdamenti u Signore Elbe era stante di u britannicu Tom Hiddleston. Sì Daniel Craig ùn cambia u moveru è torna à u prugettu, a battagghia per u rolu di Bond sera dispunibule tra dui sti astri, degne di rapprisentà un superimpruvisu nantu à a pantalla.

Leghje ancu

U locu di u direttore hè vacante!

In u mumentu, a presidenza di u direttore di a serie vinuta Bondina resta libera. Spielberg hà puntualmente à i pruduttori chì ùn avete micca impatruniscenu una di e seria di l'epica, cum'è Sam Mendes abbandunà u travagliu nantu à u militanti:

"Amassi Bond! Vogliu vede pè publicamente à u publicu in una nova luci, in una luci inesperatu. Idris Elba - idealmentu adattatu per stu rolu, se l'annunziu Sur Bond, Daniel Craig ùn hà micca tornatu à Bondiana ".