Olga Kurylenko amparò l'audienzia di u zitellu di u babbu

Olga Kurylenko è Max Benitz s'appoghjau in u spettaculu di Dior, chì si tenia in Paris u 25 di jinnaru. L'attrice di 36 anni è u so fugliu fugliu anniversariu di 30 anni, chì diventonu parenti l'ultima odezione, posanu nantu à a catifa vermella in fronte di i lenti di u giurnalista.

Trà i famusi famosi di a moda, pudete vede Anna Dello Russo, Ulyana Sergeenko, Olivia Palermo, Elena Perminova, Cressida Bonas, Miroslav Dumu, Numi Rapas è altri.

Vita privata sottu un locu sicuru

Kurilenko oculta apprettamentu ogni doppia di a so vita persunale è, à u cuntestu di assai famose, ùn a micca publicamente. Cusì, nantu à a situazione interessanti di a Girl Bond, a stampa apprezzate solu dopu a nascita di u so figliolu Alexander Max Horatio.

Beauty ùn si parlava micca di a so rilazioni cù u so sposu Max Benitz, i piacè sò parechje urentate in i manifestazioni suciali. Ma questu ora Olga hà decisu d'aperta u velu di u sicretu è hà timendu à u so amatu in a manifestazione di moda.

Leghje ancu

Dior novia

Kurylenko adore a robba di a famosa casa di moda, affinch'ellu ùn pudia aiutu à vultà è apprezzà a nova tendenzi chì Dior offre à i so fideli clientele in a primavera di l'estiu di 2016.

I giovani cuncepillenti si sò cuntrullati un pocu, ùn abbiate micca e ùn ùn aghju pussutu mani, ma avutu assai felice.

À l'eventu, Olga hà vistutu cù un vistitu biancu pallidu, un pruduttu gentitu hà fattu scentate a frescura di a fàccia di a nova momia. Malgradu u fattu chì circa dui mesi passanu da u nàscita, l'attrore hà pudendu ritornu à a forma è, in l'opinione di l'altri, era più bella.