Quali corsi hè a più prufume?

U fattu chì a proteina hè a basa di a vita ùn si pò esse duda, perchè hè quellu chì participa à a custruzione di u tessulu musculatu di u corpu umanu, aiuta à multiplicà, crescenu è aumenta a digestibilità di vitamini è minerali. In quale corsi hè a più prufume, seranu discututi in stu articulu.

Chì ci hè moltu di prutezione?

Sicondu a fonte di l'urigine, tutte e prutezione di l'alimentariu pò esse divisu in animali è verdura. Hè faciuli fà ricercà prudutti di e diverse categurii in quale a quantità di a robba hè appruntà uguali, per esempiu, i lenticuli è fasgioli in questu rispettu pò esse paragunatu in a vigna o a porcella. In issu rispettu, i fannii di u vegetarianismu crede chì per mantene a so vita normale hè abbastanza à manghjà solu proteini vegetali, è da l'animali chì pudete refuse, ma micca tuttu hè cusì simplice. Quantità dipende nantu à u gradu di digestibilità di a prutezione è ogni pruduttu hè pròtuve.

Se interessate interesse in quale l'alimenti cuntenenu a più prutetta, avete da riferite à a lista abitata, compilatu in securità à u gradu di diminuzione in a digestibilità:

Avà hè chjaru chì i vegetarii ci hè a più prutetta, ma da questu alimentu hè tutta a mità. Si cunzidiravanu chì e donne averebbe bisognu di 1 g di prutezione per 1 kg di pesu, è l'omi 0,2 grammi più, ponu turnà chì a tarifa per u donu di e donne chì pesa 70 kg hè di 105 grammi, è per l'omi in a categurìa di pisu, 126 grammi . Cù u cunsigliu cuntenenu una quantità maiò di prutezione, è vale aduprà a vostra dieta di ghjornu. In questu casu, a proteina pò esse divulgata equitativamente in 5 comidas, è ùn hè micca pruibitu di furnisce a maiò parte di u colazione, lunch è cena, per esempiu, u 20% à u primu l'ultimu u manghjatu, 45% à a cena, è 5% à trè pranziarii.

I prudutti di a salameria è di pezzi sunnu megliu usati pè u pranzu, ma cum'è un colazione, perfetta prudutti di u latte è ova. U snack ideali hè nutra, semu, legumi. I vegetali pò ancu cuntene a proteina in varii gradati. Sò include zucchini, espárragos, patate, colti di Brussels, avocado, cucumari.