E mudelli d'autumaticu per a puntata

U mondu di i patti chì ponu esse sbucherati cù l'agulla di tallo hè assai diversu. Eccu avete truvatu un densu densu, simili à u teatru reale, è l'arraggiatu, cum'è una spiderweb, disinazioni. I cosi lustri è belli pò esse fattu micca solu per crochet o in a tecnica "frivolita" . I sbesti mudelli di travagliu aperto sò per triccherà cù l'agituali di tallo.

Li luci chì creanu l'effettu di a ligerezza di u pruduttu finitu, sò uttenutu per risultu di parechje cunbinazioni di aghjunghje loops (cù l'imbrancazione i capi) è a reducione.

Ci hè parechje chjamati disinni, quandu e figlioli chì anu avutu l'invucà assai. In questu articulu, avemu intràdenu nantu à l'esempi di mudelli di tedesca di calzu famosu per a tela, per piglià a vostra rifarenza più simplice.

Culonî

Scheme:

Fate cusì:

  1. Avemu scrivate loops. Pigliemu un aghjettivu di 4 è aghjunghje 1 è 2 arnes, chì cumincianu è finiscinu tutti i numerus imparzii (questu ùn sarà micca indicatu più).
  2. 1era fila: facial, da tarmu, 3 facial, cun 1 capicheria è ripiglià u vistimentu di u principiu. In fine si face facciale.
  3. A seconda è quarta fila sò fatti da unu di i purlins.
  4. 3era fila: 2 facciale, duppia scalu, facial è ripetite prima. In a fine facemu a faccia 1.
  5. Da a 5a fila facemu a puntata, da a 1era.
  6. Avemu digià cusì un patronu.

Serpenti

U mudellu di tela per u padellu "Snake" hè indicatu in a figura.

Fate cusì:

  1. U numaru di loops necessarisi hè calculatu per questa manera: pigliemu un numeru chì hè un multiple di 23, è aghjunghje 3 è 2 vignetu.
  2. 1, 3, 5, 7, 9 è 11, cusì i fillei, ripetendu u patronu di 3 purlins cù 1 napkin, 4 faciale, 2 loci facial, allianziati, 2 purlins, 2 faciales cruzati, 2 purlins cun 1 napumi, 4 faciale , 2 facci ricerete. Finimu 3 facciale.
  3. Tuttu l'uggetti (2, 4, 6, 8, 10, etc.) sò filamenti, chì orientanu, chì di ciclu sottu, sottu u napkin li facemu u purl.
  4. In strange rows da 13 à 23, avemu ripetutu 3 purlins, broaches, 4 facial ones with 1 capping, 2 pcs, purlins, crossed facial, purl, 1 broach, 4 facial ones with 1 nakidyvaniem. Finimu 3 purl.
  5. U risultatu hè un mudellu prestitu.

Arburi di Natale

Pattern pattern.

Fate cusì:

  1. Opiscemu un loop multiples di 14 + 5 (cun ​​borde).
  2. In a 1 st row, ripetiremosze a sequenza di cicli: 3 purl nadynyvaniem, 4 facciale, 1 double broach, 4 faciale cun nakidyvaniem. Finimu 3 di purl.
  3. Tutte e parechji numeri sò fatti sicondu i loidi esistenti, i Nakids sò i sacchetti.
  4. In a terza fila rirecimemu u simbulu cumpostu di 3 purlins, facciale con nakidyvaniem, 3 facciale cù un scalu doppia, 3 faciale cun nakidyvaniem, facial. Finimu 3 di purl.
  5. In a 5ª fila: 3 purl, 2 faciale di nakidyvaniem, 2 faciale cù un scalu doppia, 2 faciale cun nakidyvaniem, faciale è cumincianu novu. Finimu 3 di purl.
  6. In a 7 fila: 3 purl è facciale, 1 capicci, facciate, spiaggia, faciale di capping, 3 faciale è ripetite prima. Finimu 3 di purl.
  7. In a 9a fila: 3 purl, 4 faciale cun un attrappatu, un doppiu d'attrezzu cù un capu, 4 facial è ripetite questu modu à a fine. Finimu 3 di purl.
  8. Avemu digià cusì cusì un beddu mudellu.

Diamond

Hè esecutatu sicondu u schema di seguente:

Fate cusì:

  1. In a 1ª fila ripetiremosete: 1 facciale, then 2 together facial with a slope à a destra, facemu un capu è 3 facial.
  2. 2-nd e tutte e furestate ancu e fila sò attaccati a manera chì i cicli pruveni à noi, è nantu à u crochet - u purl.
  3. In a terza fila sò ripetuti: 2 in faccia, facennunni à a destra, capping, un cimiteru à un capu, 2 cù un culo di frontique, inclinandose à a manca, 1 facial.
  4. In a quinta fila sò ripetuti: 4 punti facial cù 1 nakidyvaniem, sguassate 1 loop, pudemu cusì 2 in facciale è stretchjate u ciclu per a sguassata.
  5. In a 7 a ferita sò ripetuti: 4 facciale, 2 ciclichi together facciale, inclinandose à a diritta, dopu ghjucà un loop.
  6. In a riga di a 9esta rimanna: nakidyvanie, 2 loops longu à u frontudu di fronte, inclinandose à a manca, frontiere, 2 culi di u viulinu inseme, inclinandose à diritta, nakidyvanie è facial.
  7. In a 11ª fila sò ripetuti: u frontuu cù u pull-down, 3 circuleghji cù u ghjornu, andemu è fate u front.
  8. Avè ottene u risultatu seguitu.

Quandu avemu chjudiitu cù l'aghju stampatu cù l'aghju di ghjuvelletta, avemu bisognu à apparinate a scelta di filatu è u spessione di l'uttellu stessu. Se vulete acquistà una struttura in più esercitu, pudete piglià un filu fino elasticu è raghji ravioli. Un pianu vachatu si pò uttene cun un filu rossu piuvutu. Pudete cuntene una web reale pigliendu filatu assai fino è aghju bisognu di tannicchia.

In più di quelli di listessi in l'articulu, ci sò parechje mudelli più stessi cale chjavi, unipochi di chì si pò vedà in a galeria.