Shopping in Bangkok

Ancu sì una volta in Tailanda, ùn pò micca turnà da quì senza compra. È sì ghjutu oghje o solu ghjunghjendu in vacanze, andate à verificà sempre Bangkok. Quasi tuttu u mondu ssa cità hè cunzidiratu unu di i posti più favurevuli per u cummerciu. E cumu pò esse altrimente, si i turisti si sò scritti cun bassu prezzu è alta qualità di merchenzie. Invece a truvà a prima volta ùn hè micca un accordu. Hè per què dicemu decisu di cullittà una lista di i posti induve e più frequentista si trovanu in Bangkok.

Cosa da compra in Bangkok?

A maiò spessu, i turisti prefettenu cumprà prudutti tradiziunali tailandese: tessuti di sita è di cuttuni, è l'ornamenti. Solu cusì, shopping in Bangkok hè piacevuli cù impressioni novi è enormi e shopping areas cun un bonus addificiale in forma di divertimentu. Ma s'è vo site in sta cità per a prima volta, sapendu chì i più boni piazzi per i shopping ùn averanu micca male.

Dopu puderà andà per quistà di Bangkok?

Pudete cumprà bè in dui posti fundamentali diverse: in i mercati o in i buttreghi. Per pudè, parleremu di centri cummerciale.

  1. A più stesia di cumerciu di l'Asia sudizzale hè chjamatu Siam Paragon. In cincu piani di l'edificu sò numarosi toli, ristorante è un cinematograficu enormi per 15 camere. I amate di i marchi anu da truvà tuttu ciò chì l'ànima voli: Burberry, Versace , Dior, Gucci, Prada, Hermes, Louis Vuitton .
  2. Siam Discovery hè un centru per i ghjovani è cumerci di a famiglia. Quì, i amatorii di cumpressioni seranu allughjenu cù i buttichi di famosi famosi mondiale: DKNY, Diesel, Piule, Mac, Swarovski, iStudio, Guess, Karen Millen.
  3. In Siam Center pudete sceglie un magnificu paru di scarpi è un mare di merchenzie di sport.
  4. Tutti i cumplicati supra sò situati vicinu à l'estazione di metro BTS Siam.
  5. U MBK Center hè un edifici di 8 culori, chì hà à circa 2000 pratica cù a robba è i scarpi, l'accessori di moda è l'accessori. Eccu serete piacè cù i prezzi democratici è l'oppurtunità di pacarete cù i vende.

Mercati in Bangkok

Sè e cundizzioni cumporti cummincii ùn sò micca impurtante per voi, o avete interessatu in mercolarisione stampi, fate cura à i mercati lucali.

  1. Chatuchak. Stu locu hè unu di i più grandi in u mondu. Ogni ghjornu i turisti cumeranu bè vicinu à 700 mila dolar. U area di u mercatu stessu hè 141.5 km.
  2. Phakhurat Bombay - stu mercatu si trova in l'aria induve si trova a minurità indiana indiana di Bangkok. Serà interessante per i fanni di tessili, buttoni è altri elementi interessanti. Inoltre stu mercatu hè famoso per a so abbundanza di spezia.
  3. Pratunam - u mercatu, chì vale una visita per l'amatori di u tessili è a robba, chì u maestru cose nantu à u puntu. Venga ancu quì, almenu per a fine di visità u più altu edifici in Bangkok - Baiyoke Tower, cù restaurants nantu à u 77 è u 78 settore, cù una vista stunning di a cità. Ci hè un mercatu nantu à a Ratchaprarop è a Phetburi (Phetchaburi).
  4. U mercatu di i vestiti di Bo Be hè u centru di a cultura di a cultura di a cità, induve pudete avè un bargain meraviglie.
  5. Mercatu notturna Patpong - visitate megliu dopu à 23:00, quandu ùn ci hè casi micca turisti è cù vende chì puderete accunsente nantu à un prezzu minimu.