Valentino hà stati cù spicchi

Di sicuru, i scarpi sò micca diamanti, ma ella hè ancu unu di i amichi di ogni donna di moda. Tuttavia, micca ogni paru hè datu l'estatus di i-shoes. U calzatu cù spine da a casa di moda "Valentino" riferenu pricicu à questu. À un'antra vista à questu calzettu luxuu, u coru di a donna cuddava più forte, è e so mani sò tracciati à a billeteru per quessa chì queste piuviti sò in u vestitori.

Elegante fusion

Valentino Garavani, u fundatori di a moda Valentino, hè longu retiitu, ma i talented designers chì anu successore hà datu a marca ancu una popularità più grande. L'audienza di admiraturi di Valentino ùn sò micca crescati solu, ma ancu diventanu più chjucu, cum'è una di e linii di u calzate di i donne chì i disinfettori decorati cù spicci chì sianu perfetti in u stil di giovani. Oghji Valentino hà stracciati cù e spine (ancu copiate di qualità, micca l'origine) sò u sognu di tutti i fanali di i scarpi di designer.

U calzatu cù spine hè un rappresentativu assai stylish di a direzzione di fusion. Tali mantelli sò capaci di revelà a fragilità di a feminità through the prism of force aggressiva è a sessualità franca, salizzendu l'individualità. Ogni paru di cuddetti di pezzi sculari, comu si chiancia nantu à u charisma di u so patronu, chì sapi perfetta chì a moda è u sensu di prughjettu.

Cù que di porti calzariati studded?

Ogni fashionista à u nivellu intuIENT hè chjaru chì vene a calzariati Valentino cù spicchi, perchè a natura di u dèbbulu, indecisivu, l'ipocondriacu ùn hè mai pruvatu di cumprà cusì. In l'Uffiziu, quelli piuìli si pò esse dimustratu solu se a pusizioni hè senior. Inoltre, i mudelli studded deve esse cumu cunfunditu cù a ropa, perchè u risicu di l'imagine saturata hè troppu grande.

U primu, vestiti brillanti, cum'è un grande simplice, cù i scarpi Valentinu ùn anu mai vede harmonicu. Costumi tradiziunali è sporti sò un tabù definitivo! Ma cù prestiti di coghju, jeans skinny anguli, pantaloni stretchi, faldili pilati è vistiti, mudelli studded combini perfettamenti. A dicurazioni tematica in forma di spicci in sacchetti, marcosi di vetru hè ancu accoltu. Ma ùn fate micca l'imaghjina brutali. Siconda, avete bisognu di abbandunate calze, calzini è scossi. E a regula cchiù mpurtanti - prima di cumprà un paru di scarpi cù spine, avete da pruvà, quandu ùn solu micca a talla ma ancu l'altura di l'ascultu hè impurtante. U fattu hè chì i spine adornanu e corpu chì u cornute l'inzuccaratu. Se ùn piglià in alta l'altizza di u ascultu, pudete scurdà di u còdettu cumu di i scarpi!