I sandali di Veranu

Sandali - questu hè questu u più tipu di calzini. Eranu cumuni nta l'antichi abbitanti di Babilonia, a Grecia, l'Imperu Rumanu, l'India, l'Eggittu. Allora si eranu di quelli materiali chì anu distribuitu in l'area, per esempiu, papiru, legnu, feltru, tela o pudia. Ogni populu hà avutu a so propria cultura di fà. I più cumuni sò sempre e sandali di coghju.

Un veramente coup, sandali di l'estate hà survivittu in i vintensi di u seculu passatu. Stà à sente oghje nantu à l'ombra di alta moda, era quandu sò stati primi adornati in ogni modu, furnitutu cun un puntu di l'attitudini è hà cuminciatu à utilizà micca solu com'è cusì cómodu, ma ancu com'è mudelli di moda.

Ogni sandali di vendita - tipi

I sandali sò variate in parechji caratteristiche. Allora, per tipu di u focu è a catene distingenu:

Sicondu e versioni di a parte suprana, in più di u standard, i sandali di l'esterno sò ancu tali:

  1. I sandali sò gladiatori. Stu calzette peri puliticamenti si spende in u mondu di a moda, diventà a tendenza di a stagione, è cusì hè più veloce. Invechjate da u 2006, parechji mudelli di sandali romane anu stabilitu in un pedestal. Chì ghjè sta scarpa? Sti sandali alta, a so altezza ponu ghjunghje à u ghjinochju. Sò cusì faciule ch'elli si ponu purtate è còmodi, danu à ogni stile un gustu unicu è speciale. Questi piani retro-futuristi pò esse disposti cun una varietà di robba, chì varieghja da ghjunghje l'aiutu in stili Imperu o tunizii longu è cun breeches e shorts. L'unica regula ùn hè micca di pettinaru tali sandali cù calzini, cumu vede vulgari è senza gustu in questu modu.
  2. Sandali colti. Di solitu, tali sandali sò sportivi o ortopedichi. Sò cunvenuti, perchè sò fabbricati à veloce. Puderanu è purtati in combinazione cù vestiti sportivi, faldes, pantaloni o mutanni.