Cumu aghjustà a tisene?

Cum'è tutti l'attrazzi chì sò stati disegnati per u cutu, tenezza hà a pruprietà di etere à u tempu. Per cumprà novi hè l'opera più simplice, ma l'anziani sò sempre sibuli, è chì ghjè vicinu à elli, hè una pietà di scorri! Realmente ùn ci hè nisun modu di simplicità è sfurzamentu veloce di scissors in cundizioni di casa? Per questa situazione apparente induve hè una solu suluzione.

Reguli di sguassà

U mutivu principalu chì quandu si faciule scissors, parechji fate, hè a fallimentu di observà u angulu correctu nantu à a basa di a punta di punta. In ogni casu, ùn cambienu l'angolo di u filu afdate (ideale hè 3-4 gradi). U sguardu hè megliu incù un pezzu grindstone . Hè necessariu di guidà solu in a direzzione di e tagliu, micca di ritornu è di stintinu. Dopu chì avete rinfriscatu i pali di tiseii, avete da piglià una carta di lega cù a frazzioni più chjucu, cù a so aiutu, movimenti simili per escludiri tutti l'irregularità. Avemu verificatu ciò chì avemu. Per questu scopu un ghjurnale urdinatore sarà fitte: attempu di cutà una roccia, se u tagliu s'hè allusingatu, poi avete ottinutu successu!

Anchi si a tiszia sò appuntu abbattutu, ùn anu micca cut beni se a cogba o rimette hè dilicatu, chì mantene e so misure. Sì a tiszii sò furnise cù una cog, hè dunque una materia prima, ma si u rimlettu hà debilitatu, avete bisognu à tastà un pocu. Ma ùn importa micca, perchè pudete leghje a secunione vicino è scòscanu cumu per fraccionari.

Tips Tips

Allora, hà dettu u ribbeddu, chì faraghju? Prima ci hà bisognu di duie martelli è di ciuperu. Un martellu duverà cum'è un anvilu, putemu un tisoru nantu à ellu, aghjunghje a cagione in u centru di u rimette è u battinu. In regula, un colpu hè abbastanza (in particulare, se l'scissors sò "nattivi" da a Cina).

Avà mi facemu n'avutra situazione: quantu aghjustassi a tiszia in casa, se ùn ci hè micca un saccu di rinfurzà? Per queste scopu, ancu una ghjente gypsy falla. Ci si deve esse espurutu vicinu à e pernuti, è per avè intesu di cutà, forza da e manicure. Repetite a prucedura diverse volte. Per i stessi scopi, funzionu di modu simili, pudete ancu aduprà u collu di alcuna buttiglia di vetro. Pudete currete l'aghjustamentu di e tagliu, solu cù i tagghiari un biancu. Grazie à questu mètudu, pudete dumandà alzu ghjunghje l'aghjustatu di e tagliu, ma ùn evite micca.

Ùn ti lascià a tisora, per primu prupone aghjustà. Peor que éstos eran, certemente certi micca fà, è sempre puderà cumprà novi!