Dreadlocks in casa

Hè cresce chì i riliggiusi - micca solu un stile novu chì permette di stallà da a folla, ma una filosofia sana è a modu di vita. Quelli chì volenu unisce à a subcultura di "dreda" devenu cuntattate un maestru qualificatu, in ogni modu, cù u sustegnu di un amicu pacifieru, pudete furnisce rigule è in casa. Questa lezioni, però, hà da passà un ghjornu di ghjorni.

Cumu si fanu chjappi

Ci hè parechje manere di creà criati, ma cunsiderà a più efficace. U vantaggiu di voi hè chì i capelli già da u primu ghjornu, perchè deve esse chjappi.

Pigliarete:

  1. Invece di straccà i rastu, avete lavavvi la testa è secconiu bè, peissinu currettamente. Adupratu un acondicionador, bagnu o oliu ùn pò micca!
  2. U capiddi hè divisu da i procreesi in quattru chjazzi cù un latu di circa 1,5 cm. A finita finita sarà un diàmitru più grande, questu averebbe da esse cunsideratu. Tutte e squadre ùn deve esse u stessu, è hè megliu preparalli in un patronu di doblegu per evità parechje incridenti. Cumentu a siparazione di i filumni da a partenza di a testa, andendu in la frunti. Trà i seccione quadri ùn anu micca bisognu pienzi. Strands sò stati fissi nantu à e radichi di bande elasti.
  3. In attumente tissuti i dreadlocks consiste in stripping: una strand hè presa (preferibbilmente a bassa, a bandella elastica deve esse eliminata) è u capeddu hè fattu, cù a seconda mano curling around the axis - cusì assicurà un millor entanglement di u capeddu. Ci hè necessariu assai tempu per creà un inseme riliggiusu, chì ghjè per quessa, cum'è nutatu à u principiu, valenu la pacienza. Quandu u capeddu hè pittatu, i capelli accuminzanu a stray à e radiche in un torniquet stindutu. Continue a travagliu cum'è pente finu à chì tutti i filamenti sò quì vistu. A densità di u furmellu fugliale hè stata a stessa duranti a so larga. U tecchementu di i rutile hè accumpagnatu da un dulore dulore, ma l'effettu, sicuru, vale a pena!
  4. À a razziali di i dregs riparanu un bandu elastica per ch'ellu ùn ci micca cascà cù i vicini. U fini di u temutu hè ancu stata cun una banda elàstica, è assai fermu, è ùn pò micca esse eliminata da l'oghje simane.
  5. A cera di tissu dreadlocks hè appiicata à u tourniquet finitu per chì l'agentu hè bè assorbitatu. À questu stage hè appruvatu adduverà un secadoru di ghjustu - l'aria calda aiuta à a cera à capisce u capeddu megliu.

I passi più stallati sò ripetuti per ogni fila - in total, da 30 à 40 riti avanti a sò ottene. A tecnulugia hè appiecca solu à i capelli più di 8 cm.

Cumu a cura di i rastu?

U primu mese da a creazione di un capelli straordinariu ùn pò micca lavatu. Fate ridere di a prughjettà aiutà à u brou chamomile - struisce a pelle. Una alternativa hè Chlorhexidine. Ùn pudete micca scratch your head!

Dopu un mesi, i capelli si sò lavati è duveranu esse curretta, altri i rutevuli saranu stracciate.

A partenza sussista in cumpagnia di a lavara di capelli cù tar u shampoo. Ùn utile fugliate u scalp à u scalp cù movimenti di massaggi durante 15 minuti. Per lavà a testa cun dreadlocks, quandu l'experientzia vi mostra, hè efficace in a scorcia di u te karkade (un pappagallo à un bacinu d'acqua) cù l'aghjunzione di cinnamone (1 cuchara).

Cum'è un shampoo secondu ben cignatu di lignu di legnu - si strufinò in u scalp. Questu significa aghjurnà in u primu mesi, quandu i prucessi di l'acqua sò contraindicati.

Cumu rende i riliggiusi?

Ùn aghjustate i pienghjule cù pena, è in u stessu tempu u 30.50% di i capelli inevitabbilamenti si perde. Questi rimanenti esse bisognu di ricerca intensiva cù mascare è olii.

Cumincià à cunfurmà à a furtuna di u pizzu - questu aiutà furcàghju o crochet hook. Se u tourniquet hè assai strettu, pudete dinamicheghja cù l'acqua caloria è seguità "fendu" cun un gancu o furchetta. Se ùn avete micca a patience, i pesti ùn sò micca cut off: un novu hairstyle in forma di un "erizo" cortu - questu hè un prucessu interessante!