Magazine in moda 2014

U ghjornu di ghjornu, a moda cambia a so apetta in una manera straordinaria. Quarchi cosa è veru, quarchi - adorable, è à volte - misteriosi è incomprensibile, però sempre direttamente nant'à un futuru, in u futuru. Cusì, oghje, vulemu avè prisentatu quellu futuru, o più bien, ciò chì serà in u mondu di e ghjuvelli di moda da a stagione 2014.

Abbiglii è Moda 2014

In u principiu, vogliu avè nutatu chì a pelle hè torna "a cavallo". I cunei di cuera sò sempre pertinenti, è ùn importa micca à tuttu quellu di parlà di vaghjimu, invierno o primavera. In u 2014, a tendenza resta a moda di i 70, chì volenu chì i marroni, u biancu è l'ombra di grisgiu sò sempre u culore predilettu. E i prudutti di ghjuvelli sò solu nantu à a manu, perchè sò perfetti in questu schemu di culore. E capelli di coghju di donna in u 2014, malgradu u gustu di u culore, sò rapreżentati in una tale stili chì parechji ghjosu run. E, sicuru, se pensa à cumprà una sacata di coghju di moda da a nova cullizzioni di u 2014, vi puderete esse preparatu per ellu chì hà bisognu à pagà assai soldi per questu. Ma cum'è diciunu, "a bellezza precisa sacrificiu".

Eghjone di donna di moda in 2014 sò rapprisentati micca solu da a varietà di stili, ma ancu di i materiali da quali eranu cusitu. Allura questa anziana a moda di diseggiani utilizanu attivamente a tela bianca è tela, suede, nubuck, diversi materiali di textu. A catina è a panzunetta di l'oca sò state in novu. E si avete abbandunatu cù traluceddi sfarenti, i diseggiani prupone prudigi di mudelli di capelli di ciuri brillanti è suculchii chì pò esse sicuramenti i ghjovani fashionista.

E, sicuru, i disinfettori ùn anu micca sminticatu di e pezzi exquisite chì tutti e donne amare assai. Accuglianza di u legnu in 2014 occupanu altre nicchia più impurtante in u mondu di a moda chì ùn pò micca esse ignoratu. Fur hè culinatu cù tutti altri materiali, dà charm, sofisticazione è couturier ùn eseguite micca. E anchi si sta staggione hè u più di un attore decorativu nantu à i corchetti, manichi è colli di capelli, ùn anu sempre d'amaze cù u so splendore.