Michelle Obama hà stata a faccia di u duminiu dicembre di Vogue

Intervista di sittimanali cù a prima dama di l'USA - Michelle Obama, hè unu di i più anticipati. Dui in u duminiu di dicembre, puderà leghje pensamentu francu nantu à e l'elezzioni futuri, l'esercitu di l'obbligazioni di a prima dama di i Stati Uniti è i piani di u futuru.

Michelle Obama hà fattu a faccia di una rivista di culte per a terza volta!

In u duminiu di dicembre, hà parechje parechje imaghjini, pruvatu nantu à vestiti sexy di i cullezzione di Atelier Versace è Carolina Herrera. I Giovanelli preziosi di a marca Monique Péan aghjunghjenu à sfascià a bellezza di Michelle. Pensemu chì, sicondu a critica di a moda, a donna di u primu presidente era una di e donne più stylishly dressed in America.

Cunvettatu da a rivista Vogue, u famusu fotografu americanu Annie Leibovitz, hè specializzatu in ritratti rappresentivi è di riferenzii di famosi. A so identità corporativa è scrupulous approach à i creazione d'imagine, aiutau à vedà à Michelle Obama una bella, donna sexy è una figura publica chì era un esempiu di imitazioni.

À a vigilia di l'adiu à a Casa Blanca, u ghjurnalista dumandatu à sparte cù i lettori cù i so piani di u futuru è u so rolu cum'è a prima dama di i Stati Uniti:

Per esse onesto, ùn sò micca ciò chì mi aspetta in u futuru. U primu, sò sempre hè onesta, esigenti in relazione à mè è à l'altri, nunda hà cambiatu per parechji anni. E, sicondu, sapemu da sicuru chì a mo vida serà cunnessu cù u serviziu publicu, a carità è a vita suciale. Ma ùn importa micca u rollu chì aghju pigliatu, vogliu campà bisognu è applià i me abilità è abilità per aiutà à quelli in bisognu.
Sapete, ci sò parechji mumenti chì mi ponenu tristi. Avà mi vedi fora di a finestra à u South Lawn, affucannu in verdura - hè inesgidiu ... Forse a trovi, pese à u fattu chì aghju comprendu chjaramente - hè ora di trasfirià. Dui cianni presidenciale, più ch'è abbastanza, avete bisognu di mette di novi scopi.
Leghje ancu

Ricurdate, pocu tempu in a Casa Blanca hà anu appunutu a cena di avutu cù u presidente di u SU Barack Obama. Michelle venerò tutti i invitati, u vestitu d'oru rosu da Versace in u pianu solu si cumplementau l'incantu incridenti è u sonu splendidu di a prima dama di l'USA.