Cumu restaurà a porta vera?

Ricertamenti, durante a riparazione, assai attenti hà statu pagatu à sustituzione di porte cù novi. Ma questu ùn hà micca bisognu à tuttu. Avete bisognu di sapè per restituurà a porta vela è vi durà assai è pò esse di decorate qualchi interiors. I metudi di riparà una palazza dipende quantu forti sò danate, sì esse necessariu di pittura o d'aghjurnà u hardware o se es necessariu di eliminà completamente è di riparà.

Cumu restaurà una porta di legno?

  1. Se hè vera cumpletu, avete bisognu di scancillate da i so pedichi. Inizio a so restaurazione cù a rimoluggia di a pintura antica. Per fà quì, a porta hè imberata cun una soluzione speziale, è dopu un pezzu, u pittura hè facilmente sguassata cun un raffu. U travagliu andarà più veloce se utilizate un capidduzzu di bastimentu. Dopu à quessa, avete da torna l'acqua di a porta cun un solvente è rinfriscà a pintura restante cù un sbagliu.
  2. Allora ci hè bisognu di riparà tutte e grieta è pulizzià a superficia cun una carta di liata. Prima di pittura, copre a superficia cun un capeddu prima.
  3. Hè megliu di pintà a porta cù pintura acrilica in dui strati. U secondu appiicate dopu à u primu si secca. Dopu un seccu, hè vulgaria di trattà a superficia di a porta cù carta fina di u duminiu per l'allenamentu finali di a superficia.

Ùn sò solu maestri, ma ancu i maestri ordinali ùn hè micca minatu per amparà à restituisce a porta lacada. Stu prucessu hè un pocu più complicatu perchè avete bisognu di rinfurzà a cappella di vernice vicinu. E dopu a riparazione è aghjustà i slot, copre cù vernice.

A porta hè prestu!

Ci sò parechje idee nantu à cumu per restaurà l'antica porta interna. In più di a pittura cunzentativa, ponu applicà diverse persone per a superficia, inserisce u vitru, fate vende o vitrezzamentu di cambiamentu. Per esempiu, mette a penna originale. Pudete accuncià micca solu a porta nativa, ma tutta a stanza. Dunque, quandu si ripara, ùn si scurdate di penserà cumu quale sò i vostri porte sò cum'è.