Vede di Alexandrov

Situatu à a regione Vladimir, a cità di Alexandrov hè una tradizione, perchè hè parte di u famosu Ring de Oro di Russia . U primu settidu, basatu annantu à queste terreni, data di u centru di u 14 seculu. Dopu à u XVI sèculu u paese hà ricevutu u nome di Aleksandrovskaya Sloboda. Un locu convenientatu di u stabilimentu vicinu à Moscu hà fattu u paesi di Aleksandrovskoy un locu favorevimu di i principesi di Mosca durante i so viaghjetti à a peregrinazzjoni.

Hè stata in Alexandrovskaya Sloboda in 1571 chì una ricerca di e fiancu hè stata aduprata, in u risultatu d'avè Ivan u Terrible elettu a so terza sposa Marfa Sobakin. Dopu à 10 anni, u rè in un locu di l'annunia hà tombu u so figliolu Ivan.

Quantu chì vede in Alexandru, avemu dettu più in questu articulu.

L 'Alexander Kremlin

U Kremlin di a cità fù custruitu da i architetti russi è italiani. E ancu, anche u fattu chì parechji articuli architettoniali di u Kremlin anu stati custruiutu à i tempi diffirenti, u cumplessu cunsigliatu assai armoniosu è in a so bellezza pò cumpete ancu cun u so cumpagnu Moscu.

U centru di u Kremlin in Alexandrov hè a Catedrale di Trinità. Fici fundata in u 1513 è hè un majestuvale edifiziu biancu, decoratu cù carni è freschi. In a Cattedrale di Trinità ci hè un casu di Ivan the Terrible cù a terza e quinta muller, è u matrimoniu di u so figliu Tsarevich Ivan cù l'Evdokia Saburova. In più di a Cattedrale di Trinità in u territoriu di u Kremlin sò i Crucifix, l'Assomption è l'intercession, chì sò importantu monumentu di l'architettura russa di i seculu XVI-XVII.

Museo-Riserva "Aleksandrovskaya Sloboda"

Stu museu-riserva hè unu di i più famose di a righjoni di Alexandrov è Vladimir. U riprisentante l'antica residenza di u re è permette à i visitori à scopra à l'ambienti di u Rus Medievale. Da e scursioni chì si righinu nantu à u territoriu di u "Alexandrovskaya Sloboda", i turisti amparate assai affari novi, micca solu di a vita di u populu di u persunale, ma ancu di u modu di vita di u Tsar stessu.

Inspection begins with visit the royal chambers in the Church of Intercession. I frescos antichi di u XVI secolo meritonu una cura particulari. In u situ induve a sala di u tronu di Ivan u Pour terre solu era, l'exposu "U Patrone di Sovereign in l'Alexander Sloboda" si trova. A cullizzioni di l'esposizione cunde u periodu quandu Aleksandrov era un centru puliticu è culturale impurtante di e terre russiu.

Inoltre, u museu porta i casamenti interattivi sicondu l'antichi usi russi. Duranti stu successu interessante, i visitori puderanu vedà tutte e tappe di a celebrazione in Russia: castagine, mistieru, spezzione doti.

Museu d 'Arte Alexander

U museu d'arte in Alexandrov hè situatu in una bella mansionu cummerciale di u XIX seculu, custruitu in u stilu di u neoclassicismu. A cullizzioni di u museu hè cumpostu da opere d'artisti chì anu viscenu in a cità in e diverse epichi.

In l'ila adjuvantu hè una esposizione, chì annuncia a modu di campagnola di a vita, chì mostra l'utensili è l'articuli di casa di quellu tempu. È in u ghjurnale di carru pò truvà artifacti riguardanti l'articuli populari è l'arti arti.

U Museu di Letteratura è Arte di Anastasia è Marina Tsvetaeva

À u principiu di u seculu passatu, a zucchine più ghjovana d'Alexandrov, Marina Tsvetaeva, hà vivi in ​​Anastasia, chì a poetessa a visitatu spessu. In u travagliu di Marina Tsvetaeva hè un periodu chjamatu "Summer Alexandrov", chì era unu di i più fructificate in a so vita. U museu recreeiche l'atmosfera poetica di l'Età Plata.