Ghjerusalemme

A cità di Ghjerusalemme fù scritta prima in u XVIII-XIX seculu aC. À quellu tempu, era statu citenu sottu u nome di Rusalimum in inscrici egiziani, chì hà sceltu da mandà una terrible malediczione nantu à quelli chì vulianu dannu l'Eggittu. Usi nomi diffirenti: Shalem, chì significa "perfetta, chinu", sottu stu nomu ellu hè mencionatu in u Libru di Genesi, l'Egiziani più riferiti questu l'Urusalimma, è questa lista pò esse continuatu per un tempu assai longu. In a traduzzione da a lingua ebrera, Ghjerusalemme (Yerushalaim) significa "cità di pace", ma in a rialità ùn ci hè nunda di u città in u pianeta in l'abissu di a guerra è a distruzioni più di ellu. I reguli di Ghjerusalemme cambiatu 80 ora! 16 volta hè stata distruttu quasi distruttu è 17 tempurte.

I posti principali di Ghjerusalemme

Parechji monumenti architettonii, assai di quali sò parechji milla d'anni, attruranu i turisti è i circunstanti di tutta u mondu. Cosa vale a visita di a Mezza di Dome. A so cupola, chì hè 20 metri di diàmitru, hè perfettamenti visu da ogni locu di a cità. Una maravillosa storia hè una Cattedrale di a mezquita di roccia in Ghjerusalemme, si trova nantu à a cima di u Monte di Turi (Moria). Sicondu l'attribuazione, era da quì chì u Profeta MaDmandu si truvò à truvà cun Ala in u celu. U Monte di Temperance in Ghjerusalemme hà una grande impurtanza per u Judaismu è l'Islam, perchè hè cun stu locu sacru chì e duie religione sò cunnessi.

Un interessu interessante hè a storia di u Murume di lamentu in Ghjerusalemme, perchè da quale issu nome simbolicu vene da? À prupietà vicinu, i Ghjudei si smariscenu nantu à a distruzzioni di u Primu e Tè Tempiu di Salomon in Ghjerusalemme, è u muru stessu di chianciallu hè solu u restu di e custumi belli boni. Per a vulintà di a sorte malviziale, sò stati distrutti annantu à u stessu ghjornu, solu in parechji anni. L'Scrittura di i Ghjudei dicenu chì questi distruzzioni foru micca senza l'intervinzione di l'Onniputente. Per a prima volta i Ghjudei èranu puniti per idolâtria, incestu, è in u sicondu - per feudi sanguinale senza prufessiunali. Hè ancu interessante per amparà chì i Ghjudei di u mondu sanu torendu u so prichendu davanti à Israele, è i Ghjudei chì viviranu in u so territoriu si dirigenu versu u Muru di Lamentu.

Hè assai interessante hè unu di i santu più antichi - a Chiesa di a Natività in Ghjerusalemme, chì hè ancu unu di i tempii più antichi in u mondu. Hè situatu direttamente sopra a caverna, induve u Salvadore appareru. Questa chiesa hè impurtante per i Cristiani, esattamente, cum'è a Cúpura di u Rock in Ghjerusalemme per i Ghjudei.

Un memo interessanti di a storia hè a torre di David in Ghjerusalemme, ancu chì u Rè David ùn hè nunda di fà cù questu. A raghjoni chì sta struttura era chjamata da u nome di u re anticu, era un malinterpretu. In fattu, era custruitu duranti u regnu di Erodu u Gran, è hè stata fundata à a forma di picculi fortificazioni ancu prima di l'Hasmone.

Per vede l'Oliva (Munti di l'Olivi) in Ghjerusalemme, avarete bisogni à abbandunà u Cità Vechja. U so nome hè dovutu à a multitùdine di alivi in ​​a so piani. Da a so piazza aperta un maravigliu panorama di a Porta d'Arionu.

A basilica di a Preghiera Getsemane, also known as the Temple of All Nations in Jerusalem, hè statu custruita cù fondi da 15 paesi cù a fede cattolica in u 1926. I parrocchili catòlici di tutte e mondu cullate i fondi per preparà a decorazione interiors è di l'esterna di a ghjesgia majestosa.

Da questu materiale, si ponu esse chjucu perchè parechje milenii una guerra di sangue hè battizata per u drittu à prupietà stu locu santu. Ma à quelli chì seguianu a nova mundiale, si vincenu chì u cunflittu di a pussidimentu di a Terra Santa ùn hè micca permessa à questu ghjornu. I Cristiani si ricordanu chì hè stata grazia à u Cunsumamentu di l'Apostolicu in Ghjerusalemme in l'annu 51 di a Natività di Cristu chì a fideltà cristiana hà rializatu.

Per visità Israele avete bisognu di un passaportu è una visa .