A Lavra Kiev-Pechersk a Kiev

Hè soru in a so bellezza, u Lavra Kiev-Pechersk cù ciumi d'oru s'arrizzi nantu à i coluti di u bientu righjunali di u fiumu di u Dnieper è hè a cunvalenza di u monacquista in Rusu, u stronghold di a fede Ortodoxa.

Storia di u Lavra Kiev-Pechersk

A storia di a Lavra hè ligata à a cuncesione cù a Caves Far and Near Caves. Ci sò parechji opinioni nantu à quandu hè chì u Monaco Anthony hà stallatu in una di e caves di Varangianu, chì avà sò issa parte di e Caves Far. A maiò parte di l'espunenti attribuiscenu stu successu à 1051. Hè questa data chì cumincià à cunzidira l'annu di a fundazione di u monasteru di u Lavra Kiev-Pechersk.

Doppu chì u Monaco Anthony cugse intornu cun ellu 12 monichi, i celi novi cuminciaru à prisentanu è e Caves Far di u Lavra Kiev-Pecherskaya accuminciavanu à ricustruisce.

Ancu, u Monghjò Anthony sempre cercatu seclusion, cusì hà trasfiriu à un altru pendiente, appuntamentu in 1057 g. u fruttu di u Monk Varlaam. Ci hè Antony hà sappiutu una nova cungura suttutta. Avà hè u Caves vicinu à u Lavra Kiev-Pechersk. U campanile di u Lavra Kiev-Pechersk

Un grande campanile, situatu vicinu à a casa di l'abbati di Lavra, hè stata custruita in u 1731-1745. U campanile hè prisentatu in forma di una torre octogonal four-tiered decorata cù una cupola da u dorale. A so altezza, cù a croce, hè vicinu à centu metri. Se cullate u campanile di torre in 374 passi, pudete avè vistu a bellezza di Kiev da una vista d'occhi.

Tutti i quarti d'una ora u melodiciu chjosu di u clock's torrente ricurdeghja di a passione di a vita terre è di u tempu apposta à e persone per u repentimentu è i boni pratichi.

I relitti di u Lavra Kiev-Pechersk

In Caves Medievali, ci sò più di 120 relièti aperti, è parechji sò sempri oculati è i nomi di sti ghjusti ghjusti sò ignorati. Un Santo cunigghiu, chì spessu prende in adurà, hè Ilya Muromets. Curiosamente, ma in e caverne di a Lavra, u corpu hè statu cunservatu solu, cum'è u restu di i santi. Circa sò e reliie di un zitellu di una famiglia pagana. Hè sacrificatu da u prìncipi Vladimir cincucentu prima di u battèsimu di Rus. In seguitu, i reliquii di u zitellu sò stati abbinuti in caves, è parechji zitelli senza dumandate nantu à i restos sante di l'aghjunzione in a famiglia.

A peregrinazzjoni à u Lavra Kiev-Pechersk cuntinua à i reliquii di u miticu legendariu Agapita, chì salvà u monumu Vladimir Monomakh. U cori di u monasteru hè occupatu da e reliie di Antony Pechersky, u fundatore di u monasteru.

Icons of the Kiev-Pechersk Lavra

I pellegrini chì venenu à a Lavra di tutte e mondu sò sicuru chì i so facci sò guariti di ogni malatie. Per esempiu, l'icona di Panteleimon cun una parte di e so reliqui aiuta per vede u cecu, per rilassu l'oncologia. Ellege a malatia di riti, sangue, sistema cardiovascular.

Iconau di a Mamma di Diu "Cunsiglii Cuglieri" cuntene viaghja di i reliqui di e Caves di i Santi. Hè distrugge di e malatie di sangue è u sistema endocrinu.

U rigalu di i zitelli hè diretta à u babbu sante John (relìqui in e Caves vicinu) è à i ghjusti righteoti Joachim è John (relìqui in e Caves Far).

U pittore di l'Icucinà di u Lavra Kiev-Pechersk restaura è produce icons d'alta qualità in tecniche differenti (tempera, oliu, pigmenti minerali). Eccu omi persone, novi è monumenti.

Ci hè u Museu di Microminiatures, u Museu di Stampa Libera, u Museu di Musicale, Artificial Teatrali è Cinematography, u Museu d'Arte Folklale ucrainu, u Museo di Tesoru Storici nantu à u territoriu di u Lavra Kiev-Pechersk.

À u studiu di film. Dovzhenko, documentarii ucraini, hè stata filmata una rifarenza di filmu "Secrets of the Kiev-Pechersk Lavra". Questu interessante filatelia cuntene di u Santu cchiù grandore, chì hè rinatu rinviata, ùn importa ciò chì.