Posti interessanti in Kiev

Quandu ci hè l'uppurtunità di venite à amici in altru cità, sempre vulemu piglià un passaghju in u vicinanzi. Sfortunatamente, no ogni citadinu di Kiev cunnisciutu tutte l'interessanti posti di Kiev beni baci, perchè u ritimu di a vita di a vita di a cità ùn dà l'oppurtunità di piacèmente acquistà cun elli.

I posti più interessanti in Kiev

Ogni sapiulu chì in a capitale di u Ucrania sò parechje trè da i più impurtanti chì sò cunnisciuti finu à e fruntiere di u paese:

  1. U Lavra Kiev-Pechersk. Questu hè u stessu centru di l'Antico Kiev, situatu in i piani di u Dnieper. U monasteru compostu di parechji gruppi di edifici: Cavernes medievali, Upper Lavra, caves Far. I cave nnû stessu sò l'attrazione principali di u monasteru, induve si trovanu i reliii sante di i fundatorii di u monasteru.
  2. Santa Sophia Cathedral. Cù u cursu di a storia, l'aparenza di a cattura cambiò da e tradizione bizantina à u baroque ucrainu. Hè stata custruita da Yaroslav el Savio, dopu avè Ivan Mazepa anche a manu à a ristaurazione. A catedrale si trova in u cori di Kiev.
  3. Andreevsky Descent. Dopu Khreshchatyk, a strada più famosa in a cità. A strada hè chjamata after Andrew the First Called. Eccu un tipu di museu, induve ogni upertu hà assai cose interessanti. Stu locu hè bellu ragiunatu unu di i più interessanti in Kiev.

Munumenti inusual di Kiev

Avà parlate un pocu di i monumenti più insosculi di Kiev, è ci sò assai assai monumenti. Per esempiu, vicinu à u Golden Gate à a manca di u metro hè un monicu à u cat. Sicondu a legenda, stu ghjattu salva i visitori di u cafe, chì ghjè vicinu, da u focu. In unu di i posti più interessanti in Kiev, l'ascenzione di Andrew, hè un monumentu pocu cumuni - u nasu di Gogol. Questu hè u più chjuca di tutti i monumenti di a cità. Per truvà, avè da pruvà dura, vedi a direcia di a Triptych di a Galleria.

In u giardinu oppostu à u monumentu di Ivan Frank, ci hè unu più, forsi, u munimentu più sentimentale. Yakovenko Nikolai Fedorovich hè à pusà nantu à un bancu cù u so impurtattu favuritu.

A proximità di a casa-museu Kavaleridze ci hè un munumentu à a Principessa Olga. In u 1911 fù imbrughje è riunificatu, ma a so testa ùn hè mai truvata.

Partiti informali di Kiev

In Kiev, ci sò assai posti interessanti è interessanti, ma no tutti li dirà micca nantu à i posti verge. Per esempiu, in Troyeschinu ci hè un vechju di quematoriu. Custruzione di una scala enormi, ma mai cun cumpleti. U territoriu hè sottupatu à a vigilazione, ma una parte hè situata à una distanza à a dispunzione di tutti l'avventura.

In u distrettu di Darnytskyi pò vede à u cimiteru di l'equipa militari. U spettaculu hè impressesivu, ma solu chì ùn pò micca avvicà. U territoriu hè tutelatu, è a riparazzioni militari si stà funziona.

Sè vo circate i posti disabbitati è interessanti in Kiev, a Casa di Cultura nantu à a Vigna hè un locu ideale. In u 1990, a custruzzione hè stata creata in una grandi scala, ma dinò a custruzzione hè stata cungiata. Stu locu hè assai piaciutu di no solti aridi è cani persone, ùn anu cercatu constantemente à i fotògrafi nantu à una perspettiva interessanti.

Excursii inusualmente vicinu à Kiev

Se pensate chì in una visita, pudete solu fà offre una strada per musei è catedrali, perchè ùn hè micca truvatu l'opzione predica. Oghje in a cità sò ghjorni interessanti à i lochi più inusual è interessanti. Solu l'annunziu di l'Andrew hè un ghjornu per ottene parechje cose interessanti chì duranu un annu annantu à l'avanti. Per esempiu, assai pirsuni sapemu chì, in u so tempu in Andreevsky Descent, ci era una verita "strada di luci rouge". È in fattu, quasi tutte a casa pussedi una storia sana di a cità.