Dieta di a mamma lactante cun còlicu

L'organettu di u zitellu, spiciarmenti chiddu riescanu, hè assai sensible, ùn ùn mancu aduprà un gran numaru d'enzimi chì ci hè necessariu di digià alimentariu. Per quessa, una dieta per una mamma d'invalidazione deve esse assai dulce è, u più ghjovanu u zitellu, u più strettu u dietu di a mamma. Disturbii in a dieta di una mamma d'invalidazione pò esse manifesta da u sviluppu di colic displeasant in una criatura.

Còlica in l 'ambrati

U trattatu gastrointestinali di u zitellu hè carattarizatu da a so immadità è a mancanza di assai enzimi chì migliurà u prucessu di a digestioni. Inoltre, l'intestini di u zitellu à u zitellu sò assicate sterili è à pocu à culminate da a flora intestinali. Per quessa, cù a più divera viulenza di a mamma amiricciada da a dieta, i zitelli sviluppate a crescita di a producción di gasulugia in u intestinu, chì hè chjamatu colicu. A nutrimenti di a mamma d'infuriatura cù colica hanu da esse assai selettiva, per ùn aggravate u prublema.

Dieta di a mamma lactante cun còlicu

U dietu di una mamma d'invalidazione cù colica hannu esse cumpletu, i.e. cuntenenu un nùmmuru di parechje di prutezione, di grassu, di carbuidrati, di vitamini è oligoelementi, perch'ellu hà u legnu d'altu livellu. U cuntenutu caloricu di a razioni di u ghjornu di a mamma d'invalidazione deve esse sia a variità di 3200-3500 kcal. U voluminu di u liquidu cunsumatu deve esse almenu 2 litri (micca cumprese i primi platti). U liquidu deve esse in forma d'acqua, tè in legno o verde (pò esse aghjuntu cù una piccula quantità di latti), mentri stieti pruibitu l'ingaghjamentu di e manufatti di carbonati è di zuccheri di a tenda. Da a carta di a mamma di cresce, in casu di colic, agutu, assai salati, cunserva assai grassa è assai dolce. I vegetali sò cunsumati ind'i cucinati, sicondu è stufatu, è preferenu à verdura o verdura, cum'è e culleghji culurite pò causanu una reazzioni allergique in u zitellu. E pomi pò esse cunsumati senza buccia, è hè megliu di cocerà in u fornu. Da i prudutti di primu momentu hè megliu esse refuse, pudete abbandunà solu kefir. Allora scopre i pruduttori à pocu tempu, anu osservatu a riazione di u zitellu. Categurizà pruibita u cunsumu d'alimentari chì aumentanu a furmazione di gasulare in l'intestini: legumi, colti, chocolate, latti sia è l'altri.

Avemu infurmatu e caratteristiche di a dieta di una mamma in infermeria in còlicu in un zitellu. Vogliu sfascià chì questi disperazioni sò temporaneamente è prontu a ghjovana mamma hà da pudè manghjà i so favori.