Comu chjudarà unghie per un novu?

I babelli sò natu cù u claxilite. Cundizione per elli in u natuvulu hè simplicemente bè, fate parechji reguli impurtanti. Duranti u primu mesi, i calde hè sempre bellu ardu è durazza dopu a quartana simana. A prima volta per cutà hè ricumandatu in questu piriudu. Sì e so unghje sò longu è ci sò tapers, i babori ponu scratcerà elli, in questu casu anu da esse cutatu un pocu prima.

Ùn ci hè micca una raccolta universale per cuddà e unghie per un novu. Una matri hè più còmico questu durante l'alimenta, cum'è si sò più tranquillamente, mentre chì altri prefanu di trimà e so unghje mentre u zitellu duverevule. Ci hè ancu e mummia chì sò più cusì chjappu per cutà e so unghje mentre u zitellu ùn hà vigortu è a so attenzione hè distraitu da unu di i membri di a famiglia. U pinu più tempu quandu puderete taglià u so unghje per un novu hè cunsideratu u tempu dopu assicurà u bagnu. À questu puntu, a chjuda di u unghje hè a più suave è pò esse cutucatu facilmente.

Ma cumu si deve curriggerà e so unghji chì un novu hà bisognu à ogni matri prima di u principiu di u prucessu.

Regoli per ughjettu di corne in i culori di nascita

A tisorza di unioni sò stati picciriddi, cù questi curpondati. Pudete aduprà spazzi privati ​​di i zitelli. L'utilità utilizata deve esse strufati cù l'alkoholma prima di taglià i veli. Unghie micca bisognu di esse cutto troppu cortu - pò causà dolore à u zitellu. I cantoni di e unghji nantu à e mani sò allughjate, è nantu à e so pere. Quantu a manera di spessu a cut aglientu un nascuminu avissiru esse ghjudicati cum'è crescenu. I medichi ùn anu micca fà fà questu più di una volta cada 7-10 ghjorni.

U filu di u novu hè un prublema rari assai, postu chì in u primu mesi di a vita, i unghji sò sempre assai ligne è ùn pò micca sviluppà in a pelle. Sì a vostra mamma sospite chì questa succorsu, avete da cunsultà u circhieri pediatrici.