Un vestitu da una reta di pesca: un vestitu di moda per Amanda Seyfried

Nta l'ultimi anni, a tendenza à creà un vestitu di eco-materiali est successione. Questa tendenza hà righjuntu u vestidore di assai belles bellezza di Hollywood.

A l'estremu di u ritrattu "Dangerous Business" Nash Edgerton, realizatu u 6 di marzu in un cinéma in u Los Angeles, unu di i rolli principali, l'attrice Amanda Seyfrid, apparevutu in un locu pocu cumuni di H & M. Un vestitu di colore nìvuru da a reta di pesca è una quantità di altre cumpunenti di nailone un pocu surprised the fans.

A moda di u futuru

Induva innamatu Amanda - a so cumpagnia dimostra chì un acchianu pensativu à a ropa ùn interferiscenu micca un elegante è elegante:

"Aghjustate stu chjucu, i detallsu di u vestitu è, sopratuttu, chì era fattu di un materialu nantu à e rete di pesca.

U vestitu, chì hè parti di a cullizzioni exclusiva di a marca H & M, cù u restu di l'imbiancatura saldarà nantu à a vendita à a fini d'aprili d'stu annu. A marca H & M hà longu cunnisciuta per attivamente utilizà i materiali reciclati per i so mudelli. Inoltre, in tutti i so buttreghje, u fabricatore fabrica un pidizzale speciale, induve cumprati pò piglià u tessili à u ritornu di u ringraziu è u valore cun 15% di rettitù in e seguenti compra.

Leghje ancu

"Dangerous business" - hè una nova foto di l'avventura spione di una donna scurazante è a so squadra, per quale u serviziu cundivanu i cunduti in u mondu sanu. Unu di i membri di un coltu cullittivitati, staging u so segnu è averendu riceve un rescà, diventa un criminali sicuru. I fanciari Dedicati di militanti dinamichi ùn anu avutu a liberazione di a film nantu à scacchi grandi!