A dea Nika - chì faceva a patrona diata greva?

A Deusa Nika di Samothrace hè una bella donna chì hè rapprisintata in u volu nantu à u pianu, cù un vende è una corona in le so mani. Questa statua fu truvata annantu à l'isula di Samothrace, in u situ di u Santuariu di Kabirsky, in u 1863. Sicondu i stòrici, era stallatu in onore di a vittoria nantu à e truppe di u re di Sìria nantu à una di e roche spleti chì facenu u basamento di u nasu di a nave.

Quale hè a dea Nick?

A dea Nika hè a dea di a vittoria, a figliola di Titan Pallant è Styx, i Accadini cose chì hè stata nutata cù a figliola di Zeus Athena Pallada. Durante a guerra di u Tempiu cù i Titani, Nick addivintau u supremu capu di l'Olympus, perchè tutti i dii ciatu di l'acqui di a so mamma Styx. Statua di Nicky Grechi avianu in manu di Zeus o Atena, salizzendu chì a so aiuta avia bisognu di i dii è di e persone. Nick hè chjamatu a dea più chjesa di u panteistu grecu, u so nome ùn hè micca chjamatu da Homer, è in a poesia di Geosida, chì hè stata creata in u 7u seculu aC, solu chì u so pedigree hè indicatu.

A divinità più popsa Nika era, grazia à u grande guirreru Alexandru di Macedon, chì hà stabilitu temples in u so onore è purtò i sacrifici generosimi. U cummandante hà intrudùcenu a tradizione di decorerà u vincitore cù a corona di lattice di Nicky, chì hà sempre per survie. E l'antichi rulers di Grève reverendu per l'onore di rapprisentanu vicinu à e so stati a patrona di successu.

Chì si parla di a dea Nick?

A statuette di a dea, chì fù truvata nantu à l'isula di Samothrace, s'arrizzò nantu à u mare. Quandu i scienziate anu calculatu, sta bella ragazza si trumpeted in lu cornu, informendu à a vittoria. Una bella figura in un passu davanti, l'ali chì ponu attistendu à u triunfu. In seguitu fù scrittu cù una corona o una arma è una rame di una palma, à volte cù u bastone di Hermes, u messenger di i dii. Ci hè una legenda chì quandu Nika, a dea di a vittoria, hà infurmatu di successu, trumbetta ghjucanu, è in i nostri ghjorni sura hè accumpagnatu da l'assignazione di i premiati di a cuncurrenza cù una corruzione di laurel.

Chì hà fattu sapà a dea Nick?

Dapoi u tempu anticu, a ragazza ailata patronata i guerrieri, a dea di a guerra Nick fu cunsiderata cum'è assistente di tutti i guerrieri famosi. Quand'edda si passò à u cantu di Zeus, hà fattu u so cumpagnu custanti, perchè i grechi antichi pricava per a vittoria annantu à l'inimitariu à quelli chì avianu più vicinu à Thunderbolts. Hè statu chjamatu u passageru di a vittoria, astrologi chì u patronizing Aquarius , perchè frà e rapprisintanti di questu segnu sò assai persone pendenti.

E stà sicuru chì a dea Nika hè a patrona:

A dea di Nick in Grecia

Hè curu chì u tempiu di Nicky Ateros si trova in Ateni, l'estatua era cunservatu senza mani è a testa, perchè l'idea di a so fàccia hè solu a fiction d'scultori. Ci hè una versione, suppostu, l'atinesi anu riunificatu u precunera di a vittoria senza l'ali, per ùn avè micca micca lasciate in battuto i megliusiani guirreri di Grecia. Chiddu chì Nika hà patronatu - a deessa greca? Li grechi chjamàvanu u simbulu:

Dea romana Nika

I Rumani chjamaru u pricursore di a vittoria altrimenti, l'antica dea Nika fù chjamatu Victoria. Per parechji seculi era a rappurtata di u putere di u Imperu Rumanu, cusì à u Senatu stete a so statua, chì fù livata da Grèzia. Prima chì i senadori traduceru i so vittimi - oliu è vinu. Dopu chì l'estatua di Nicky Victoria hè diventata solu chì survegghja dopu à u focu, arranjatu da Nero, fù chjamatu u virgin keeper di l'imperu. Hè stata creuta chì a dea piglia a destinazione di Roma è pruteghja.

A dea Nika hè un mitu

A storia di a dea Nicky, cunservatu finu à l'oghje, dice chì questa frazia chjesa decide di sustenerà a Zeus in a guerra cù i Titani, chì duraru parechji generazioni, solu cù a so aiutu, u Thunderer hà riiscru à rimbarsà u regnu di Kronos. Dopu l'accumcidenza à l'Olimpu, Zeus hà mai parted with Nika, sempre à sente l'opinione. In i testi di l'antichità, l'amici di u precunieri di a vittoria cù Athena Pallada hè citenu, perchè anu crisciutu cun l'autore.

A dea Nika hè una legenda nantu à u valutariu è a capacità di vultà l'inemicu in evenimenti dispirati, un simbulu di a vittoria di u spiritu di u più forte. Hè per quessa, in u so onore si chjamava u premiu di cinematograficu russu famusu, a prima cerimonia di quale hè stata aduprata in u 1987. Ogni cuncedimentu divintò cunnisciutu solu da 2 ceremonii. Una notizia famosa Nike hà creatu un slogan basatu annantu à stu nomu, cum'è un simbulu di successu è di movimentu veloce cum'è l'ale di a vittoria.