Cumu per causà un corpu?

Una passioni grandisana per u stranicu conduite un'altura per piglià l'azzioni più inespettatu. Se vulete ottene un emozione, pruvate à causà un diavulu, abbastanza per osservà u rituali è forsi ùn serà micca furtunatu solu per sente a presenza di u messenger di u diabulu, ma ancu per vede a so imatge in diretta. In a question di cumu per causà un diàvule , unu deve turnà à numeri mistiche. Rite hè realizatu mejoratu u venneri 13, perchè chistu hè una funzione cronica favorita. Per una criata, avete devenu preparà in anticipu, truvate un filu di culore nero, pencils, pensi di parechji culori, è ancu una labulla è un pezzu di carta bianca.

Pundu à u fattu chì sta criatura hè assai astuta è astuzia, perchè deve esse moltu cura chì tuttu ùn viaghja micca esse in u primu locu per voi.

Cumu si chjamà un guadellu in casa?

Per principianti, si deve a pena piglià una carta di carta, in u cima di quale avete bisognu à scrive big letters of the Russian alphabet. À u fondu di a scheda i numeri arabi da 0 à 10. Sè dopu, bisognu di scrive una ligna comu imaginate. Se vulete chjamà un bon misticu misticu, piglià un sorrisu da u diàvulu, ma ùn pruvà micca di soprappiti. In più, per causà un corpu nantu à u papetu, hè bisognu di doblegà u filatu negru à mezu, passà in l'ochju di l'agulla, è à u coru attaccà un corpu. Hè megliu aduprà u prucessu solu solu. Ùn bisognu di donate sangue, pricking yourself cun una labillizata disinfettata è sguette una goccia à u zitello di u filu di stampa. In seguitu, andate à a chjamata, ripetendu trè volte a frasa: "U diavulu, diavulu, venite!" Allora pudete andà à e quistione: "Avete voi?" L'agulla nantu à u filu deve esse posta in una tale manera chì fala nantu à e lettere. Sì l'aghjone si cambia in a direzzione di una risposta positiva - dumande quistione chì interessa. Per liberà di u diavulu basta à dicendu trè volte a frasa: "U diavulu, diavulu, vai!" Ma hè solu un modu, permettenu di causà u diavulu di a casa. Questa criatura hè causata da una varietà di cundizzioni, usendu diversi tipi d'oggetti - mirchi, acqua, dettuli, etc.

Chjamate a linea in a intersezione hè ancu pussibule. Stu metu hè cunsideratu gypsy. Per u rituali, hè necessariu di andà à l'intigrui à 12 o'clock da a matina, portanu un sacrifìziu in a forma di alimentazione è cuminciate à leghje l'appellu in a lingua Gypsy. U metudu simpleru hè analogu di una invintà nantu à carta, solu hè bisognu di delineate un cercolu cun un cipressu à l'incruciate è di parlà a frasa: "U diavulu, diavulu, venite" ancu usendu una agulla, un pezzu di carta è un filu.