Topiary di perli

Oghje ghjente oghji di felicità - topiarium sò una maravigliosa scatula di una casa o spaziu di ufficiu. Ci sò un spazii di opzioni per decorate un arbre felice. Questa classa maestra vi intrarallu nantu à e tecniche di fà di topiary da perdi. Ancu un scola figliulina hà da pudè fà un arbre di felicità fora di fori.

Avete bisognu:

Particiamu a fabricà:

  1. Emprinzammu à facenu un topiary made from beads with glueing the stick cù una cinta adhesiva di doppia cara à longu u tulu. Allora l'arragghianu in u principiu cù una cinta bianca di satin, nantu à a cima cun una cinta rougata, per piglià l'effettu di un candidu di "Natale". Fixemu a cinta à a fine di u bastone cù una gota di cola. A parti inferma di u bastone hè purtata in un oasi. Se u pignata hè più largu que un oasi, impregnassi in u papieru di u tisoru, cusì assicurendu un attaccamentu strettu.
  2. Fà un pirtusone in una bola di poliestirenu, geganti una gota di cola, fate mette nantu à a parti suprema di u bastone.
  3. À a superficia superiore di u bulu, geganti un ghjocu di cola è appricà i bè di u guinzellu, per uns pocu sicondi pressu in ogni capelli. Crown gradualmenti u ballu tutale.
  4. A densità di i bè hè sceltu da sè stessu: cun un arrangiatu frekwenti, u culore biancu di a basa hè casi invisibili, in raru - ferru di a superficia bianca di u ballu.
  5. Pigliemu l'organza, in un fini avemu attaccatu u nuddu. Guariscenu u nuddu nantu à l'oasi à prossimu à u bastone, appressu à pressu. Guttate gocce di cola in certi parti di l'oasi, è da torcia a tela, avemu un palcu nantu à l'oasi.

Topiaria fatta di bè, fatta da e so propiu mani, serve cum'è un rigalu maravigliosu per qualsiasi festa di piacè.

Opere di designu di Topiary:

Topiary pò esse fatta da altri materiali, per esempiu, cafè .