Patchwork di vie jeans

Ùn si ghjùnghjenu per fegate pantaloni senza cammisa è cammisa : ùn anu da vende in caccia! Avemu suggerutu chì avete sapete cumu per fà un bonu velu da i vostri vechi.

Master-class "Patchwork cumminciali da vechji jeans"

Curà di travagliu:

  1. Trimate un numeru di certi sfidi identi di i jeans.
  2. Utilizendu un patronu di carta o cartuni, nantu à u pianu incorreu di u tela, disca un cingulu inscribed in the circle.
  3. Cogliu i dui cilugii cù i letti equivocati capite è i stitch-à nantu à a machina di trappu nantu à a linea di un di i lati di a piazza. Assicuratevi chì e cose cumpatenu per i dui circondi.
  4. À listessa manera, cose parechji circles along. Comu pudete vede, da i semicircoli rinfriscati avete un tipu di "fiorite" jeans.
  5. È ghjucatu da qualsiasi altri quadrate di tela chì sò pocu più chjappiu di u patronu di cartuni. Anu deve esse chjappu in quantu i cilibri.
  6. Per cunnette elementi di vechji jeans cun quadrate di tela strisce in un pezzu untuvatu, stitch cada uno di elli dui volte - prima à longu, è appressu tutta, direttamente in u centru.
  7. I fiurati di i "petali" sò trattati à a basa cù una puntada zigzag.
  8. Hè cumu si u visu di u ventu di i filati di i vandalousie hà diventatu a faccia di una bedda plaid in a tècnica di pezzi.

Pudete fà cose un pruduttu di ogni largu è larghezza, cuncintrau tantu annantu à u nùmeru di jeans è disponibile, è à e dimensioni di u sufettu per chì u vechju hè pensatu. Un pillow, fattu in a listessa manera, cumplementà stu schjetto meraviglie.

In l'illustrazioni quì sottu pudete truvà altre esce di ciò chì pudete fà cù i vostri mani di vellini jeans.