Cume una dinosaur fora di carta?

Dinosaur o dragon - forsi a figura di origami più cumunu. Ci sò parechdi schemi d'origami per i dinosaure da u paper - solu per i principianti, è per quelli chì sò serii addiciti à questu artu. In questu articulu avemu amparatu è amparà à fà dinosaure da u carta nantu à a manu: un sèmplice sèmplice è unu di più di moduli triangulari.

Dinosaur fattu di carta - class maestru №1

Per questu pianu simple dragon-dinosaur hè bisognu di una squadra di carta. Prima puderà atticari i so ringii in ghjiru à u mezu. Dopu - accumencia l'altra parte è facenu un fogliu, chjamatu "l'orella di cuniglia".

Cogliu a travagliu nantu à e linii prima, postu. Eppo andà davanti à daveru.

Scandite i ringii di a piezzu nantu à i davanti.

Cogliate u vaghjime di u fronte di u cunigli.

Flip it behind and in front.

Avete bisognu à fà doppia di lamponi, incidentale chì dà u collu è a cuda di u nostru futuru dragone.

Poi turnate a testa è aghjunghjenu in u spinu di a spedizione, fate la cuda. Inoltreghja l'arba di dragonu è di fronte.

Queda un pocu. Fate a forma di i ghjambi, chì daveru e rumeni per i peri di dragon. Demu a forma finali à a cuda è l'ali. Allora u nostru drago maravigliu hè prestu!

Dinosauru cù i so mani - u numaru 2 di maestru

Stu dragon hè un pocu più complicatu è porta più tempu per fà. Ma ùn pare cusì stupante è hè un mudellu più solidu.

Per fà un omu bella, avemu bisognu:

Sposta da una magnitudine chì vulete ottene un dragon, avete bisognu di preparà in anticipu un altru numaru di moduli triangulari. Ùn hè in tuttu impurtante, pudete fà un dragon, ancu da una doccia di moduli.

In u nostru caso, femu un dragone, cù una larghezza di 30 spazzi triangulari. Staccionammu a serpente per elli, perchè e so culleghja s'assumiglia à u corpu di u dragone. Siculi sullini necessanu 3 pedichi. Anu pegati in ghjiru - cusì u corpu di u dragone resulte solidu è voluminoso in l'aspettu.

Sè - racchette u capu. U so gruixu hè 4 fila, è nant'à i costi deve aghjunghje parechji moduli più. Cumu si imitanu corne.

Emprumbe per assembleà e pate di u drago, chì hè abbastanza faciliata. Nota chì i peri di davant'à e volta sò pocu diffirenti.

Ùn hè micca cusì diffìcilu di abbandunà e l'ale di u nostru futuru dragone. Per fà quì, simu seguità a strada sottoprisidiscenu quì sottu.

Quandu tutti i parti sò pronti, pudete piglià l'assemblea finale. Usendu a cola, guariscenu a testa, i pani è l'ale à u corpu. Per ristreia a cuda in fine, avete bisognu à mette duie moduli più di quelle è cola cun solu. À u capu per un entourage perforante chì pegà i nostri ochji è di a cugliera.

U nostru bonu drago da triangular modules hè prestu! Avà sapete cumu fà un dinosauro fora di carta. Ùn àbbia paura di spirimintà cù texturizazioni differenti è culori di u materiale di origine è vi riceverà uriginale originale è uriginale.

Circa l'utilità è a pratitetasuna di l'origami praticanti

Tali lezziò sò utili per i zitelli è i so genitori, cum'è elaburianu destreza di e mani, perseveranza, cura è precisione. Pruvate prima di fà l'artighjane sè stessu, per cumprà appaghjà, dopu participà à l'impieghi cumuni di i so figlioli. Sò sicuru chì vulete cola u drago è altri caratteri (cavalli, princesses, farfalli, serpenti , etc.).

Questi figuri pò più tardi, quandu a cola s'asseca completamente, è u mudellu diventa forti è forte, utilizzatu in i so ghjurnati. Perchè i carusi, un dragon hè unu di i vostri caratteri di ghjoculi preferiti. Ma ancu e zitelli ti vulete dumandà cun ellu, imaginendu chì stu danucallu hè guardà a principessa imprigiunata in u casteddu , chì u bravu cavallu hè urgente per alliberà.

Tuttavia, pudete fà un ghjornu di u dragone nantu à u culu è l'admira. Pudete appena appena appena appassi novi artisgiani è racèmbe una cullezzione.