In Londra, l'estremu mundiale di "Bridget Jones 3"

Aiera di sera in a capitale di Foggy Albion, u debut show di a terza parte di a storia, riguardu à i prublemi di vita di Bridget Jones, diretta da u direttore Sharon Maguire, si teniau, chì parechji televidenti aspittavanza cù gran impatenza.

Starship Troopers

À l'alfombra russa vinìanu l'artisti di i rolli di culleghju Colin Firth, Patrick Dempsey, Emma Thompson è, sicuru, Renee Zellweger, chì hà inculpitu novu l'imaghjini di un ghjucatore ghjurnalista in u screnu. Inoltre, l'avvenutu hè stata attendu da l'Elli Golding, chì facia u soundtrack à a film.

Prìncipe per u Zellweger eleganti

Renée Zellweger, di 47 anni, chì era noteviliamenti bella è più ghjovira, hà veduta bella, cù un vistitu blu di Schiaparelli cun un alto cut, esposi i so peri. Malgradu tutti i rumuri di plastica falluta, a face di l'attrarda era naturali, è ella hè stata brilla cù a felicità in a cumpagnia di u so sposu Doyle Bramhall. U musicista è l'attrice ciamate in publicu è i ghjuvani pudiani catturà u so petre.

Salutazione Famiglia

In turn, Patrick Dempsey hè ghjuntu à l'eventu, pigliatu cun ellu a famiglia sana. In più di a moglia di Gillian, Dad avia una figliola chamada Tallulah è figlioli Darby è Sullivan.

Leghje ancu

A strada, Colin Firth dicidi di seguita cù i culleghi è si prisintetini à premiere cù a so sposa Livia, è Emma Thompson hà pigliatu cun ella una figliola adulta Gaia.