Taylor Swift è Zane Malik palesentanu un video per a canzone "Per 50 sfumaturi scuri"

U donu hè statu ricevutu da i fanali di i populi Taylor Swift è Zeyna Malika, è di l'amatori di a saga di "50 sfumature di grigia", chì eranu immobiliati in anticipazione di a liberazione di a continuazione di u melodrama erotic. A reta ristarà un novu clip d'astresca, chì diventò un soundtrack à a film.

Sorpresa a vigilia di l'premiere

Taylor Swift è Zane Malik, chì hà registratu "Ùn vogliu micca vintu sternu" per u pittura "Di 50 sfumezi scuri", chì parevanu a distribuzione di film russa u 9 di frivaru, presentonu un clip passioni, diventendu l'heroi di u dramma BDSM. I travagli di l'artisti di u video anu vistu nantu à a rete di sta storia è dipoi u ghjornu di ricrutà quasi 900,000 visione nantu à YouTube. L'ochjene predichendu u successu di Swift è Malika per The Weeknd, chì cantaru a soundtrack "Earned It" per a prima parte di a cinta, chì era nominada per un Oscar.

A canzona Aghjunghjine Live Forever hè a soundtrack "50 sfumaturi scuri"

Hè reporatu chì l'autore di u sensu clip, chì hè stata filmata in u liceu di Londra. Pancras Renaissance Hote, apertu in 1873, hè stata diretta da Grant Singer.

Taylor Swift è Zane Malik prisintonu un clip per a canzona I Wanna Live Forever
Leghje ancu

Storia Italiana

In u video, Swift, di 27 anni, pruvò à l'imaghjini d'Anastacia Steel, è Malik di 24 anni di età - Christian Gray, mentri in u quadru ùn ci hè micca un cutdu da a film. Zane è Taylor, sutta l'ochju di i paparazzi, ritornu à l'ombra di l'oghje induve anu pricidutu prubilmente, è in patruni suffrenza per a fine di a romanzu. L'esperimenti di l'amatori sò cusì forte chì, splashing emotions, cuscini strufinati, vittite i platti, scorri l'ogetti interni è sponda mobili.

Avemu evaluatu u risultatu di l'sforzi di l'artisti è l'equipaggiu?