James McAvoy è Anne-Marie Duff

James McAvoy è Anne-Marie Duff sò divorziati - questa anu annunziata à a stampa in l'annu di a dicada di u so matrimoni felici. In ogni casu, prima perchè dumandonu nantu à a vita di a famiglia, rispòsenu ch'elli eranu bè. Tutti quelli anni, a coppula pruvau pruteggiri a so famiglia da a stampa, è issa decisione di fà una struttura ufficiale per escludiri totori di rumori è spicultori. In ogni casu, parechje micca. Per esempiu, invece di spiegà l'indici indifinutu di u mutivu di u divorziu, a stima chjama a fascinazione di James cù u cullega di a film "X-Men: Apocalipse" Jennifer Lawrence.

Cumu fattu tuttu?

A romanzu di James McEvoy è Anne-Marie Duff si in u 2004. Eranu sparati in u film "Shameless" è hà ghjucatu amatori. Ghjàcumu ùn era micca in questu tempu u periodu più giovani in a so vita. Uni pochi di misi prima, avia spartutu modi cù Emma Nilsson, di quale ellu hà stata cumpletamente cinque anni, è avà avà sempre biatu in modu immensurabile è pensativu di u so postu in a professione è in a vita. Anne-Marie (chì, da a strada, hè di novi anni in più di McEvoy) l'aiutò à superà a depressione. "Ella disse chì aghju deve chjusu è perltiva apprendu à rispettu u mo travagliu. Or disperse à i cani. E l'aghju intesu, "l 'attore richiameghja.

Famiglia felice di una stella coppiu

A famiglia di James McAvoy è Anne-Marie Duff hè stata creata in u 2006, è quattru anni dopu - cù a nascita di u figliolu di Brandon - hanu acquistatu nova felicità. I Cunessi, quantu puderanu, scupraru stu fattu da i straneri, ma ancu i paparazzi anu vistu.

Per via di a so professione, è di l'oceanu chì dividi u so domiciliu in Londra è in Hollywood, induve si trovanu suprattuttu, i cô cose anu vistu spessu di quelli chì vulete. Ma annunziu chì eranu cuntenti à u matrimoniu è cù l'amore eranu u so zitellu.

Leghje ancu

Ghjàcumu ùn era micca timendu à stupitu cù u so figliolu, crede chì a vita di u zitellu deve esse divera. À u stessu tempu, hà amparatu à gestisce u so tempu più raziunale.