Bella Hadid celebrà u so 20 anni anniversariu senza teni

U 9 ​​di ottobre, Bella Hadid cilibreghja u 20 anniversariu cù l'amichi è a famiglia scurizzione è ghjuridica. Per cena è festa di una nightclub, u supermodellu hà sceltu un vistitu chì ùn abbia micca indifferenti di i fanali di a zitella.

Eccu

Bella Hadid, chì, sicondu a versione brillanti di GQ, divintò un mudellu di 2016, u domenica celebrà u 20 anniversariu di u Club di New York Up & Down. À u partitu, a bellezza mette nantu à un vestitu di draghici, brodata cù lussichini, cunzistenti di una cima di curretta è trasparenti, sottu a quale ùn era micca brasserie. Per ùn micca cunghjelà in una vistura ligera è di glamurosa, a stella tira un furore biancu di bolero. Una stunning image was completed by a small handbag from Dior and sandwiches budget Public Desire Perspex, costing 29.99 euros.

Cumpagnìa di Model

Pò dassi à un altru indisciplinariu indiscrive circà ridículu, ma micca à Bella. U mudellu hà tornatu a manifestazione chì hà una figura ideale (stomacu chjucu è coghju chiseled) è sapendu sparte in assai di u gimma.

Leghje ancu

A strada, per pariggià Bella in un ghjornu nutevuli ghjùnsenu u so sposu, u cantante canadianu The Weeknd, madre di Yolanda Foster, u topare australianu Shanina Sheik, figlia di Stephen Baldwin Haley.