Kim Kardashian pubbricau una snapshot nova di u San Peruviu

Kim Kardashian hà decisu d'accordu i so seguitori cù una altra foto di Seint è pubblicatu in Instagram una foto di un figliolu maiò crescenu.

U picciottu beddu

In u frivaru, una legione seculare annantu à u anniversariu di u so babbu sughjettu, Rubertu, prima dimustrau u so figliolu à fora. Durante a so prima fotografica publica, u zitellu era dormitu.

Questu ora, Kim hà fotografiatu u so figliolu in a matina dopu à u so despertante. U zitellu hà vistu cù a surprisa è a curiosità cù l'occhi scuru mare, un ughjettu, stendu nantu à a so sporta senza una blusa. In i rispunsèvuli, a storia di televisiunale di 35 anni, scritta: "Sugnu u sole illuminava a mo matina".

Leghje ancu

A figlia prutesta

Duvutu à l'età, Saint ùn hè micca in tuttu contru à esse stella d'Internet, a rigioni di u Nord di 2 anni chì ùn vole micca à unisce à u stilettendu pùblicu di i so genitori. Allora l'altre ghjornu Kim s'hè unitu à a retazione socia Snapchat è volia graccarà un video cum'è cù a so figliola. U zitellu ùn era micca in l'umore è tuttu finisci in lacrimi.