Eing early in pregnancy

Avete bisognu à manghjà in modu nutitu à a pianificazione di l'imbarcu Se ci parramu di nutrimentu in generale, ùn deve mancu cuntene nutizie "dannuu": l'alimentariu di e fast food, chì cuntenenu cunsirverti, tinte è altri sustanzi sintetici.

Hè necessariu per limità u cunsumu d'alimenti friture è grassanti, i prodotti affumudati (ancu i salsicce è u pesce). Duranti stu periodu, pudete piglià a vitamina B9 (àiu folicu). Un ammontu suffinenti di sta vitamina capacitarà u sistema nervuali di u zitellu à sviluppà sviluppà. Prodotti chì cuntenenu l 'àcitu foliu: latte, pesci, carne.

A nutritura appiccicata à u principiu di gravidanza ùn hè micca solu un fundamentu sante di creazione sana è sviluppu di u fetus, ma ancu una oppurtunità di mantene a vostra figura dopu à partitu. In a dieta, avete bisognu di un numeru abbastanza di verdura è frutti, carbohydrate lenta (grazii sanu, in quale un gran numaru di fibra dietaria), prutini.

Nutrition in u primu trimesteru di gravidanza

Nutrition in u primu trimesteru di gravidenza avissi duvutu esse attenti, perchè hè duranti stu piriu chì l'organi è i sistemi di vita di u fiocciu nascuto sò furmati. In accordu di e tappe di a furmazione di l'urgani faciale, hè pussibule di cumpone a dieta di a futura mamma da simane.

Nutrition in primi simane di gravidenza

I primi dui simani l'ovu fecundatu si move à l'utru è hè stallatu. Principiu cù a terza simica, u corpu di a donna hà da bisognu di calciu supplementu, chì hè necessariu per a furmazione di u tessili di u sangue (prodotti lattichi, zucchetti, bruni è verdi). Inoltre, per edità un novu organiziu chì necessite manganese è zincu (ova, banane, nocci, avena).

Hè necessariu ùn solu per equilibru nutrimentu in u primu mesi di gravidanza, ma ancu per abbandunà i pratiche male. U periodu ideali per questu hè a quarta settimana. Avà, hè una adattazione di u corpu femminile à una nova condicioni, è senza stress, pò trasfiriri u rejetu di a nicotina è a cafeina.

A quinta settimana hè più ricurdata per i futuri mariani per u fattu chì a tosiculosa hè stata! Per evitari o facilitate a so cundizione, deve avè da manghjà legume, frutte, ova, furmagliu è carotta. Rindite i prudutti chì site in disgusted è in disgustatu cù. Finu à a settima sette u fugliu hà un sistema nervu, un core, un muttu, venti respiratorii è assai òmini. Avà u corpu necessite à prutezione, grassu, calcium, fluoride, phosphorus e vitamini B e E ( latte , carne, pesce, verdura).

Da u 8u à a 9e simana, l'osse, i articuli, i pulmoni è u cerebellu se desarrollanu attivamente. U corpu di a donna hà sottuponutu parechji cambiamenti. U vulume di sangu anze. Ci hè una bisognu di vitamini C è P (sò cuntenuti di cipudioni, cani-rose, grosu negru, strawberry, scherzu). Duranti stu periodu, una donna pò ripiglià prestu. Allora andavanu à limità u cunsumu di prudutti di farina, documenti.

U sistema cardiovascular comenza a furmazione à a dèica simana. In questa durata, i fundamenti di i denti, u sistema riproduttivu è u sensu di l'oliu sò stati. L'organettu di a mamma precisa di ferru (carne russa, fagioli), calcium, flúor (pesce), zinc (furmagliu, legumi, mariscos), vitamina E (nocciole, spinach, alberghi d'albitri).

A dodicesimu simana di gravidenza, tutti l'organi di un futuru figliu sò state furmatu. Da questu mumentu si cumincianu à cultivà è sviluppà. Avà, per u respiru è a nutrizione di u zitellu, a placenta risponde, pruduce una parte di l'hormone è prutege u fetu.

Rispunsioni generale

In i primi simane di gravidanza, a dieta di a donna debe deve esse variata. Avete alimentatu u vostru corpu cù variate vitamini, elementi micro è maculati. Oghje in i primi ghjorni di gravidanza, a nutrimentia influenza a salute di u zitellu, stabilisce i fundamenti per u so sviluppu.

A nutrimentu à e primi staddi di a gravidanza hè impurtante per una donna, quandu ella dà u zitellu sustanziali utili di u so corpu è u restituà in u tempu.