Varices durante a gravidanza

Circa u 20% di e femini cù a gravidanza ani una tale violazione, cum'è variice di u labiu. Comu regula, i sintomi di un fenomenu tali si desapareceranu casi sùbitu dopu à a nascita di u babbu. In ogni casu, questu ùn significa micca chì sta vittima stà senza firmà senza l'assistenza medichi.

Perchè chì in u gravidenza pò esse variuside vene?

In a maiò parte di i casi, una tale violazione hè una manifestazione di una malatia varizosa cumuni , chì durante u periodu di gestazione di u zitellu trasmette à l'urge d'esporatazioni.

Inoltre, i fattori chì causanu u sviluppu di a malatia, chì a vina sò spurtata nantu à u labiu durante a gravidanza, sò:

Hè nutate ancu un fattu fisiologicu: una diminuzione in u tonu di i vini è un incrementu in l'stagnazioni di u sangue venoso cuntribuisci à l'hormone di a gravidanza - progesterone. Inoltre, hè bisognu di piglià cunfirmà un factor quant'è predisposición genetica.

Cume tratta di varices durante a gravidanza?

Tutte e mette medica cù una tale violazione pò esse diventata da a modu di medicazione, medimedariu è kirurgiunali.

Si in u gravidenza, in un trattu, in u labia, i vini di a donna diventanu propiu claramente, u primu a cosa di fà hè di ricurdà a so rutina ghjurnata. Inoltre, a lotta di e manifestazione di varicesi hè aiutavule cù attrazziali è lingerie privata.

A terapia medimintata hè custituita à piglià i medicazione chì aumentanu u tonu di vini sanguini.

A currezzione kirurizea hè realizata, com'è regula, dopu à u cunsigliu, è includenu a fisica sclerosante è a correczione laser.

Cusì, si in u gravidenza a donna osserva l'apparizione di vini nantu à u labia, hè necessariu di dicenu à u medico chì prescrive u trattamentu.