Primi movimenti duranti a prima gravidenza

Tuttu donna durante a gravidanza avè avutu à u momentu quandu puderia sentisce i primi muvimenti di u so avvirtimentu futuru. Spécialmente luminoso hè u sensu per quelli mutandine chì sò per a prima volta in una pusizioni "interessanti".

Siccomu a donna pò sempre sensu di i muvimenti di i migghiori, hà bisognu à vigilà dinò a natura di i perturbazioni, è fate qualsiasi cambiamentu di u cumpurtamentu di u fetus. Un cessamentu inespettativu di i muvimenti o a so mudanza di a natura pò indicà un esguideru fetali o una hypocrisia severa, perchè e so sensazioni sò deve signalatu immediatamenti à u vostru duttore.

In questu articulu, avemu dettu qualcunu quandu u fetu si mette in u primu di gravidanza, è cumu per ricanuscià, è ancu nantu à quale cambiassi sarani prestu una cura particulari.

In quale data pudete sentate u primu remuiculamentu di u fetu durante u primu ghjattu?

Eppuru chì u zitellu si move di 7-8 setti anni di gravidanza, hè pussibile sensibilà a so mossa in circa 18-20 settimane. À u listessu tempu, tutte e donne sò privati ​​è tenenu parechji limiti di a sensibiliità, perchè stu periodu normalment ghjale da 16 à 24 simane.

À quell'èpuca quandu u wiggling di u fetu si senti durante a prima gravidenza, assai fatturi influenza diverse. In particulare, u rolu enormi di a splutazioni di una donna incinta è u so modu di vita. Allora, una bella donna attiva principia à sente i movimenti di u so futuru picciriddu prima di una donna grassa cù assai pisu di sopra.

Inoltre, i zitelli chì sò ingaghjati in qualcosa cù entusiasmu è ùn si cuncèntranu solu nantu à u pezzu d'aspettazione di u zitellu ùn puderebbe micca avessu chì ci sò parechji cambiamenti in u so corpu. A sensazione di u primu remu iniziali di u fetu durante u primu di gravidanza pò esse sfurciutu chì pò esse noteu solu quandu tutti l'attinzioni di a futura mamma hè diretta in questu direzzione. Sì una donna ùn pensa micca finu à un certu tempu, ùn pudere micca avessà chì u zitellu in u zanicu si prumesse cun pudere è principal.

Chì duverebbe ti circerca?

Aduprate à 20 simane di gravidanza, o un pocu dopu, avè bisognu di cuntà u numaru di i muvimenti di u vostru nascuto. Ci sò parechji modu per questa. Nzè cun u duttore di a realizazione di gravidanza, avete bisognu à sceglie u metu più adattatu è cuntene in constantemente disturbi.

À l'età gestaciali di 20 settimani u picciottu cummette circa 200 movimenti per ghjornu, in u pianu da u 26 à a 32 simprici - circa 600, è dopu stu piriu, a so attività di u mutivu hè significativamente ridotta. Naturalment, a mamma futura pò notete sola una piccula parte di sti movimi. Nurmale, durante a vigilia di u futuru babbu, pudete sentisce circa 10-15 summessi per ora. I periudi di a calma ùn fate micca solu di 4 ore. Assicuratevi cunsultà u duttore è andate per tutte e prucessi necessarisi se sentate menu movimi è perdi più longu di calma.

I primi movimenti di u zitellu durante u primu di gravidanza avissiru esse attuali quandu a mamma hè tranquillità. Sì una donna pregnant hè enfosizata, u zitellu puderà cessaramente pocu o, inversamente, cumincià à muvianu sempri più attivu.

Inoltre, u zitellu generalmente reacciona con movimenti attivi à a fami chì l'expectante mamma viaghja. Dopu avè manghjatu, u zitellu tende à calmà è sdeghja. Infine, in a maiò parte di i zitelli, u zitellu torna più attivu à a sera, à a notte, in u ghjornu è in a mattina, a donna sia a quantità minima di disturbi.

Dopu qualchì tempu si serebbe utilizatu è avè un carattaru ndividuali di i movimenti di u so babbu. Nurmale, durante u periodu tutale di l'aspetta di u zitellu, stu caratteru hè cunsirvatu, perchè qualsiasi cambiamenti pudete indicà un prublema in a vita di u futuru babbu.