Gloxinia per l'inguernu

Gloxinia hè un alloghju da a Sudamerica, chì hà sappiutu ancu di acclimatizza bè in a nostra latitudine. Infatti, quidda gloria chì pudete vede da i Floristeri sò u risultatu di u travagliu di i criatori. Tutte e variità di sta staciunata venenu da sinningia speciosa (truvata in u salvaje). Sta fiora hè termofíla, perchè a temperatura annu medievale in i so latitudi nativi hè di circa 21 ° Celsius. Gloxinia li piaci à un territoriu riccu di nutriente, tene cù una seculu. A cura di gloxinium in u invierno ùn vi portanu micca prublemi, perchè sta stata assicura un cantu suffirenzi di nutriutti in a bagnera per invernà. Da a floristeria solu una cosa hè necessariu - per salvà i tuberi.

I manere di hibernate gloxinia

Avete interessatu in cumu preparà a gloxinia per l'invernu? Allora pudete rilassate, perchè a natura hà pigliatu tutta di tuttu nantu à a so propria. Tuttu u so fondu di terra partite prima di questa invierna. Di tutti i preoccupati, ci hè sola una - quantu accumpagna i tuberi di glutine à l'inguernu. Ma quì l'opinioni sò diventati, in questu materiusu avemu u megliu cunsiglii in preparazione per l'invernamentu di i tuberi di sta pianta.

  1. Alcuni i viticulturi cun più maiò chì vulete pruvà di cullà i tuberi per l'inguernu. A temperatura ottima per a megliu cunsirvazioni di i tuberi hè di 10 gradi. Parechje per questa scusa si mette e tubercule in u cunsigliu vegetale di u frettu. Ma stu mètudu di u almacenamiento serà esse pertinenti si u to frigo hè à una temperatura chì hè micca sottu u livellu rrecumandatu.
  2. Quandu l'usu di u progliu chì seguitanu, i tuberi ùn sanu micca bisognu di esse digiinatu, sò solu ricerciziunate in manchi. U sò solu l'usanu a stissa cosa, in u quale a fiora criscinu duranti a staghjoni cálida. Ma, una volta, ùn si scurdanu di u regnu di tempura règula. Gloxinia, trasplante in tufoni di u invierno, serà megliu guardatu à una temperatura di 10 gradi.

Per fà cuddà e tuberi di sta pianta, avete aduprà postuli freschi cù l'umidità suffirenna in l'aria. Comu pudete vede, in l'invernu, ùn hè micca difficiule di cura di gloxinium, u principale hè di sapè qualcà sapori. In u seculu dopu, cumparate cun voi u cunsigliu di vignaghjoli sperimentati.

Tips Tips

  1. Dopu à l'iniziu di u clima fretu, u nùmeru di pianificanti purificati sò ridotti à una o duie simane, è micca più.
  2. Eliminate a pianta da u sillu à a finestra doppu a fogliera partenu per pudè è scuru.
  3. Dopu chì a punta di gloxinia si perisce, si deve esse chjappu, affinchendu un pezzu prucessu in sopra, micca più di dui centimetri.
  4. Assicuratevi di assicurà chì e foglie ùn sò micca verdi è anu da poda, altri a pianta pò repite a fase vegetativa.
  5. Scupperianu e bulbi nè di prima di dicembre, cuncentendu à secare u prucedimentu superiore (sianu da essa in secchi).
  6. Gloksinia in a forma di bulbe hè megliu tollerà a cantina in u invernu, solu à i pianti ghjovani, in u quandu inviendu prima. Sò partiti per invernà in un locu caldu, senza livà i foglie. A cosa hè chì i ghjurnali lamperi ùn ponu purtari invernà senza travagliu, è, probabbilmente, spusarà è mourri.

A più chjucu chì vale di ricurdà, mentre chì cultivà a glutine, hè chì hè invitata di i paesi caldi. Per quessa, a cume principal hè a temperatura di l'aria, si deve varià di 25 °. L'aria in a stanza duverà esse bè nunda. Ùn abbandunate e fertilizzanti minerali, chì si meritanu ingressu à a terra umana à dui volte à un mesi. Aduprate sti cunsiglii, è una pianta inghjinante hà da décorà u vostru situ durante parechji anni!

Inoltre trova cunsiglii utili per a ripruduzzioni di gloxinia .