I demacole di i ciliegie è a lotta contru ad elli

Rice, succosa, dolce à cirè in forma fresca è trasfurmata, chì tutti avemu amatu finu da a zitella. Amori è i nostri zitelli. Quante offensiva, quandu l'insetti-pesti aghjunghjenu nantu à a cirasa e spoilsi a cugliera. Solu ghjustizia contru à i pratiche pò salvà l'arburu è priserve i frutti.

Cumu si tratta di e parolle in cirasa?

I pesti più cumuni di i ciliati sò u viridiu di ciliure, u cinghiale, i pulatorii, l'aranciu caterpillar, aranciu di prugna.

A pratica più preziosa hè a mosca cherry. L'insiccatu distrureghja a superficia di a superficia di a foglia, è a foglia si trasforma in un scheletru cù vini sputichi. Questa afecta negativament à u rendiment è a rusticità di l'inguernu di ciliegie.

Da prucessione una cirasa da questa risicla: quì à ghjugnu-principiu di lugliu, hè necessariu di prudutte l'arbureti preparatorii chimichi "Aktellik" è "Piriton".

Quandu s'occupera cherry trees with cherry weevil, chì manghja micca solu e fogli, ma ancu di i riziette, ovari è mandi, chì ponenu u ghjocu di l'ossi di frutti, hè necessariu di processà u giardinu cù "Actellikom" o "Rovi kurth".

E pesti freti di i prugne sò pulfichi di foglia, è a lotta contru ad elli hè u trattamentu cù preparazione chimica o infuzione di u tabacco cù l'aghjunzione di sapunze likidu.

Ma ancu ci sò dinò parolle di cirasa, a lotta contru à quale ùn deve esse realizatu micca in l'estiu, ma quant'à prima - prima di l'apparizione di foglie à l'arburi.

E caterpillars d'arghjentu, coglie e foglie e pani, parevenu in prima primavera. Hè invernu in i nidi, chì devenu esse sculava di l'arburu prima di sorte è di distrughjaranu. I pianti affettivu anu spulatu cun insecticidi o prudutti biològichi.

Plum moth spiaggia ova in frottori verdi, è e rutta i cicugine eculopuli annunziate da elli in capitali spoilsi a cugliera. U trattamentu deve esse realizatu davanti à l'apparizione di i primi erboglie per benzofosfat o carbophosphate.