A Cumpagnia Céline Dion serà sipchia in Montrealu u 22 di jinnaru

U funerale di u produtore musicale René Angelil, chì hè mortu in Las Vegas, pocu di ghjorni prima di u 74 anniversariu, sarà sta semana in Montréal.

In l'ultima via

Tutti pò esse dicenu adiu à u so amatu sposu, talentu di Céline Dion, battendu bravamente cun cancru, in a Basìlica di Notre Dame, u 21 di jinnaru, induva quandu u cantante è u pruduttori uttanu juramentu di fidelizazione à l'altri.

U funerale sarà u ghjornu dopu u 22 di jinnaru.

In cunnessione cù l'urganizazione di u funerale di u maritu, u letturariu ùn hà micca pussutu attuale à u funerale di u fratellu Daniele, chì, cum'è René, morse di cancellu.

Messagi di duluri

Infurmazioni nantu à a tragedia in a famiglia di u cantante populari apparevanu nantu à a so pagina ufficiale in Facebook u 14 di jinnaru. In circulazione, parechji dumandà rispittà u so dulori è dà l'opportunità di chianciate a pratica di u so amatu padre è u maritu. In un ghjornu, divinni chì u fratellu di Celine hà ghjornu di u cancer, larynx e lingua. 16 di jinnaru, Daniel Dion era andatu.

A vita è a lotta

I medichi cuncernonu un diagnosticu mortuu di Renee in u 1998. Ùn hè micca scuraggiatu è, cù l'aiutu di Celine, cù quale anu maritatu in u 1994, hà sappiutu di scunfighja u cancro larcinea.

U pruduttori è u cantatore hà caputu chì a purtà ùn pò vultà novu, è perchè accurtu à vive. Per un bellu pezzu, a coppula ùn pudia cuncepisce, ma doppu a recuperazione di Angelil, hà rimissatu à u prucedimentu d'IVF. Allora avianu un figliolu, Rene-Charles è i gemelli Eddie è Nelson.

In 2013, i teste cunfirmaron chì Renee hà torna u faced u cancer. Questu tempu a medicina era impotente.

Leghje ancu

L'ultimu desidernu

Dicenu chì era l'ultima. Angelil hà debilitatu è ùn pudia più manghjatu solu. Dion hà pigliatu cura è ùn manca per un minutu, prometendo u so maritu chì ellu moriri nantu à e so mani ...