Retinopatia diabetica

A diabetes mellitus hè una di e malatie serii chì sviluppeghja cunduzzione di una mancanza di produzzione di l'insulina d'hormone. Tali patologija ponu a disturbazione di u travagliu di parechji òrgani è sistemi, chì in a fine ponu a minaccia di morte.

Infatti chronii di tutti i tipi di un metabolismu cumpresi, porta à angiopatià diabètica chì cunsiste in a scunfitta generalizata di i vini bianchi è grossi. In questu casu, l'omostassia si spalle è i mura di i navi sò dati.

Questu prucessu in u corpu di i malati chì soffrenu di a diabetis mellitus, in u 90% di e case porta à danni à i vapi di u cunghjettu di u muvimentu di u globbu. Hè cum'è una spezia di microangiopatique diabética, hè chjamata "retinopatia diabètica", chì hè una di e forme più severi di u prucessu patològicu in i navi.

I sintomi è cause di retinopatia diabètica

A malatia si palesa cù a diabetes mellitus prolongada, ma a pruszione ràpida di a malatia permette a piglià e so misure, è a cundizione di u paci chì hè cumprumissu in u futuru, una vuluntà di funzioni visuali in i mellitus mellitus hè unu di i fatturi disabilitanti.

In u casu di retinopatia diabètica, hè altru risicu di cecità, chì si trova 25 volta più spessu in i malati diabetiali chì in i pirsuni senza diabetes mellitus.

Fate i principali cause di a retinopatia diabètica sò dui:

Prima di tuttu, u fonti di a patologicu hè una violazione di microcirculation. A barriera di pienu è retinianu, chì hè necessariu per pruteggiri u tessuti retintali da molleculi enormi da i vini sanguini, ùn cumpla micca e so funziunalità, diventendu permeable, è u risultatu hè ingresse di sustegeni indettati à a retina.

L'ordine di i sintomi di a malatia hè stata manera:

  1. Vasodilatazioni.
  2. A più larga flussu di sangue.
  3. Derimata di un capu di cèl·lula pianica di l'urìsimu mesenchimale.
  4. Capping di capilarità.
  5. Apertura à a permeabilità.
  6. L'emergenza di distruzzioni arteriale.
  7. A proliferazione patologica di i vini.
  8. Hemorragia.
  9. Degenerazione - i funziunalità visuale sparanu.

Duranti l'implementazione di a catena di sti prucessi, u paci dentatu una diminuzione di l'aghizza visuale chì hè un signu di trascuratori di a malatia. Solu u 2% di i malandrini anu una mancanza di visione di 100%.

Stage di a retinopatia diabética

  1. Retinopatia diabètica non selectiva (stage 1) - u paci hè micanururismu è e hemorrhagia lucalizata in u centru di u fundus. In questu casu, u edema rintinante hè osservatu à u cursu di e grandi vapuri o in u centru.
  2. A retinopatie diabètica pre-proliferative (stage 2) - u paciistu sò esududiastichi esuduti è micruvascular, è anomalii veninu.
  3. Retinopatie diabètica demucratica (Stage 3) - u discu di u nervu otticu si svolge cù vapuri sangu, l'hemorrhagiiscenu in u vitreous. Nuvimenti guglielmo sò pareti finti, è questu porta à ancu più emori, chì pruvucanu un distendu da a retina.

Trattamentu di retinopatia diabètica

U trattamentu di a malatia si faci cù a survegazione di dui espunziati - u endocrinologu è oftalmologu.

Meditation for diabetic retinopathy

Trà i medii in u trattamentu di a malatia, i cunsiglii di vitamina sò usati, postu chì un disordine metabolicu chì pruvucatu a retinopatia diabètica hè aggunata da una scassessa di vitamini è microelementi.

Assignate un complexe di vitamina B, è ancu P, C e E. L 'ultimi tres vitamini sò prescritti da u cursu in 1 mesi 4 volte à l'annu. Ancu ancu utilizate à l'angioprotectors, nurmalizà u sistema vascular:

Stage 3 mostra l'utilizazione di laser fotocoagulature.

Trattamentu di rimedii tradiziunali per a retinopatia diabética

Siccomu a causa di a retinopatia diabética in u metabolismu disturbatu, significa chì u rimediu pupulari più r reasonable è ottimali per u so trattamentu seranu u cumpletu di a dieta.

I codici sò dispresibuli à limità, ma u zuccheru, marmellata, dolce - qualunque caribbean di facilità digeriscibbli - avete bisognu di escluderà.

In cunstante, hè necessariu di aumentà u cunsumu di pisci, cottage cheese e avena, chì cuntenenu sustegni lipotropichi.