Perchè andate in l'ore?

A sensazione di "sparizzioni" in l'aricchia hè un sintimu bastonu cumuni è hè sicuru perfetta à quasi tutti. Un tali simpaticu pò esse unu solu, dura per pocu tempu è si sorgiunate occasionale, è ancu essa accumpagnatu da u dulore in l'arechja è altri manifestazioni incunificanti. Avemu da amparà ciò chì a ragione per esse esse fenomenu pò esse elettu.

Perchè per periè "dispara" in l'arechju senza u dolore?

A maiò parte di sta cunnizzioni hè pruvucatu da una contruzione involuntaria ràpida di i musculi di l'ombra medievale - stinzione è stirrup, chì in stu casu pressu l'aria. Per quessa, pare chì i pezzi curtu è tristi sò intesu in l'uce.

L'altru, a causa cumuni cumuni di sti sensazioni pò esse un spasma di i musculi farinzii affezionati à u tubu auditivo è avè a pruprietà di cuntrullati spuntarii. Comu regula, i ritimi brevi "sparghje" in questu casu accade quannu ingestanu saliva.

Sì l'aricchia ùn tira senza u dulore di u tempu à u tempu, ùn ci hè micca scunvulariu. Ma se tali sentenzi sò cuminciati à acquistà un caratteru normale, vale degnu di cuntattà l'otolulogogista.

Perchè ellu sparisce in l'arechje cù u dulore?

A causa principale di u dulore in l'arechju, accumpagnata da "spartacus" - inflamazioni di l'ucitanu mediu, carattarizatu da pressione aumentata è accumulazione fluida in questu dipartimentu di l'organu auditu da causa di l'obstruczione di u tubu Eustachianu. Menosità spessu di i sintomi sò prisenti cù infezzione di l'ore internu, esterno, altre malati otolaryngic:

Stu fenominu si spessu pruble durante o dopu un volu in un aeroplano, quandu ci hè un mudellu impruvisu in a pressione esterna.

L'altri pruvucheghje incù i corti straneri in l'ore, a penetrazione di l'acqua, u traumatisimu. Inoltre, sparisce è ferite in l'aricchia po peri ragiunamenti micca in relazione cù e patologiasi ENT, per esempiu, quandu: