Erisipelle di a fàccia

U so nome hè una malatie infecciosa ricevuta da a parola rouge - red. Stu culuritu face a manifestazione esterna di l'eripipeli - una culori rossu nantu à a pelle, cù cunfini chjusi.

Cause di a malatia

Erisipelas hè causatu da infizzione di una persona cù bacterias streptococcal. U sviluppu di a malatia più frequente secondu cumu u risultatu di fà i bacteria in u corpu per i danni à a pelle (scratch, ferite, etc.). In ogni casu, ci sò casi di infizzioni è di friddi di u trasportu di a malatia, cù una immunità ridutta. L'altru varianti pussibbili per u sviluppu di l'eripipeli pò esse e malatieta ENT, chronice è aguda, causata ancu da i streptococci .

Una faccenda impurtante di l'eripipeli hè chì, duranti l'infezzione primaria, u prucessu inflamatoriu affetta a pelle di a faccia, mentri in rivoluzzioni formi a manifestazioni di a pelle sò lucalizata, principarmenti supra i braccialini.

Sintomi di eripipeli

Ruggeru si hè carattarizatu da un forti brutta è agisce di a malatia. U prucessu di incubà u virus in u corpu, dopu l'infizzioni, porta da 3 o 5 ghjorni, seguitatu da un forte risu in alta temperatura, finu à 40 gradi, cù una intriczione generali di u corpu. Questu manifestu in debule in generale, ci hè un dolce in i musculi, quarchi cosa hè pussibile l'apparizione di nausea cun vomiting. L'alzu di temperatura pò persiste per una settimana.

Dopu à 7-10 ore, u ghjattu malu principia à sente un prughjettu, una sensibilita ardenti in u locu di l'apparizione sussegwenti di u situ. In l'eripipuli, un simpaticu esternu si prisenta in l'area di pampa, alcuni toccu à a pelle sottu à u capeddu. U spaziu per una piccula quantità di tempu acquistenu un coloru vivu, hè inghjuliatu è sdightu nantu à u restu di a pelle, hà una temperatura elevata.

I noduli linfiali chì anu più vicinu à u situ di localisazione di l'area infaurata.

A causa di l'incrementu di fragilità di i navi in ​​l'eripipulielli, parechji emorraghji pò esse. In questu casu, hè un eripipela hemorrhagic eritematosa.

In u casu di formazioni di bubbles cù u cuntenutu nantu à l'area infaurita, hè cunsigliata una forma bullosa di eripipeli.

Dopu una persistente goccia di temperatura, l'inverazione di a malatia iniziu, in a quali a suluzione di a pelle sussidieghja, ma a pelle in u so locu principia à scomballà è a pigmentazioni persiste per un certu tempu.

Trattamentu di inflamazioni erisipelati di a faccia

In u trattamentu di l'eripipeli, l'antibiotici (Eritromycin, Clindamycin, Oleandomycin), i vitamini è antihistaminis sò stati.

I droppini antiinflamatori sò usati per riduce a temperatura è eliminanu signe di intoxicazione.

Inoltre, in u trattamentu di l'eripipeli, una combinazione di antibiotici cù droghe antibacterial, per esempiu, furazolidone, hè assai efficace.

Cù l'indici ovvironi di a pelle, com'è regula, i preparati bactericidali sò prescritti per trattamentu esternu lucale (Enteroseptol, eritromicin, ungenerate, etc.).

Dopu l'estabilizazione di a cundizione generale, i prucessi fisioterapeuti (UV, ozocerite, UHF, paraffina) sò ancu cunnessi.

Per aiutà à trattà i erisipelas, una fugliale midicina. Eccu alcuni recetas utili:

  1. Unu - duie volte di ghjornu, scuzzulate cun u fèciu di patata in a zona danada di a pelle.
  2. Ruta è ghee aghjunghje in proporzioni ugguali è appliice una strata fina nantu à a inflamazioni.
  3. U furmagliu frescu, appiicatu à a pelle affettata 2-3 volte à u ghjornu, aiutà à salvà u dolore è promossi a regenerazione di tissuti.
  4. A farina di farfalla di una farma di sangue (1 buttiglia) hè dilujata in 1/3 di un vetru di acqua. Aduprate per lavà a zona affettata di a pelle o cum'è lotione.