Chiesa di San Nicolau (Stoccolma)


Una di e chiese più antichi in Stoccolma hè a Chiesa di San Nicola (Sankt Nikolai kyrka o Storkyrkan). Questa hè a Cattidrali, chì hè una struttura majestubile, custruita da u brique. Hè fattu in l'stili barocca cù elementi di l'articulu Gòticu è attrae l'attinzioni di tutti l'invitati di a cità.

Fondo Storicu

A Chiesa di San Nicolau in Estocolmo fù scritta prima in u 1279 in a testamentu di un cavaleri Sueco di Johan Karlsson. Dedicò u Stoccolma Stora Kyrka un stampu di argentu. Durante a rifurazione (da 1527) u sacru diventanu Lutheran.

In origine, u bastimentu era utilizzatu com'è una chjesa parroca, ma di u tempu hà avutu influenza considerable. Hè cunsideratu u tempiu principalu in l'isula, è più tardi - è a tutta a storia storica.

In u 1942, u sacri ha rivinutu u statu di a Cattidrali di Stoccolma. Quì ci sò stati coronazioni, casali, christianings è funerali di i monarchi suecchi. L'ultima prucissioni duoppu hè stata aduprata in u 1873, quandu u tronu passava à Oscar II.

Oghje, a Chiesa di San Nicolau in Stoccu hè statua in u centru di a cità vicinu à u museu Nobel è u Palazzu Figliolu . A fachada orientale di u palazzu face u quadru di a capitale è à u listessu tempu chjesa a strada di Slotsbakken à u partitu uccidintali.

Descrizzione di a Cattidrali

U campanile di u tempiu era custruitu di brique, è i so mura sò stati belli è dipinti bianchi è gialli. L'aparenza di a chiesa di San Nicolau era cambiatu in 1740. A risturazione hè fatta di u architettu Juhan Ebergard Karlberg.

L'internu di a cattidrali hè assai riccu è decoratu cù l'capulavori mundiale. I più famusi sò:

  1. Un monumentu medievale fattu di legnu. Hè statu creatu da Bernt Notke in u 1489. L'scultura di San Giorgiu a cavallo, battendu cù a spada cù u Dragon. L'estatua hè dedicata à a battaglia di Brunkeberg, chì hà fattu l'1471. L'attrazioni hè ancu una relice per i reliquii di i santi.
  2. L'altare principali in u tèmpiu hè chjamatu l' altare di Platu . hè ghjittatu da stu metal. In u so designu ci hè ancu ebbinu. Quì pudete vedà una grande statua di Ghjesù Cristu, chì hè circundatu di sculture di Jean-Baptiste, Mosè è altre santi.
  3. Una réplika di u pittura Vädersolstavlan o "U False Sun" (1535), fatta in 1632 da l'uriginale. Questa hè a figura più antiga d'Estocolmo, creata da u riformatore Olaus Petri. A pittura deprecia un paragulu, simbulizendu in l'antica, un omen. In modu, in a parti orientali di u tèmpiu pudete vede l'estatua di l'artista cast in u XIX sèculu.
  4. Pittura "miracle de Stoccolma" , scrittu da Urban. U travagliu annuncia cù l'avvenimentu astronimicu certu, chì hè accadutu in 1535. In ghjiru à u Soli sò sei sìuli, divirsenu in diverse direzzione. I preti anu interpretatu l'avvene cum'è signu chì u mondu deve mudificà.

Funzioni di visita

I servizii si facenu à a cattidrali di Stoccolma, i cerimoni religiosi è i cuncerti d'organi sò tenuti. Per i visitori, u tempiu hè apertu da 09:00 a 16:00 ogni ghjornu.

Ogni mischju in u tèmpiu, sò free tours in lingua russa chì cumincianu à 10:15. True, sò sempri cumprà un bigliettu di entrata. U so costu hè 4,5 dollars - per adulti, 3,5 $ - per i retienu, per i zitelli sottu à 18 anni - in libertà.

Cumu ghjunghje?

A cattidenza pò esse acquistata da l'autobus Nos. 76, 55, 43 è 2. A stop hè chjamatu Slottsbacken. Da u centru di Stoccolma pò passassi comodamente per i strati di Norrbro, Slottsbacken è Strömgatan. A distanza hè di circa 1 km.