Chì ùn pò micca esse fattu à a Natività di a Vergine?

Ci sò parechje festa di l'egliu, ma solu sò quelli di elli pò esse chjamatu impurtante. Eccu a Natività di a Vergine Maria, chì si celebrà u 21 di sittembri. Dapoi u tempu anticu, cresce chì questa festa hè stata tenuta in una manera speciale, observendu i sinistemi è i tradizioni. Inoltre, hè impurtante di sapè chì ùn pò micca esse fattu à a Natività di a Vèrgine, per ùn fà micca u peccatu è per ùn fà sciccarse e Forzi più Alto. I platti chì anu aduprà stu ghjornu ùn sò micca tanti, cusì hè faciule d'apprendre.

Chì ùn pò micca esse fattu à a Natività di a Vergine?

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì nantu à questu vacanze hè pruibitu per fà un travagliu manuale, cusì ironizà, lavare è ancu travagliatu in u giardinu deve esse postponé da un altru ghjornu. L'sola eccezzioni hè a preparazione di pranzi festivi. Una lista daveru di e cose chì ùn pò micca esse fattu nantu à a festa di a Natività di a Vèrgine Bèddita, includenu a ciazione di carne è un alimentu alimentatu, ancu cù e vini alcoolichi. Hè permessu di manghjarè pezziu da quali caldi sò stati preparati, è ancu tarmini, cum'è quì u tratta principalu nantu à a table festiva. Dopu un manghjatu, in nisun locu ùn pudete scaccià i migghiori da a tavula, è s'ellu ci sò assai, è sò datu à i cani o altri animali.

Fasting ùn teme micca solu ingestimentu alimentariu, ma ancu purità di pinsamenti. Hè necessariu per evità di situazione di cunflittu e, prima di tuttu, ùn mancanu micca trà e persone. Hè mpurtanti per amparà à truvà cumprendi. Hè impedente ùn solu per parlà malimenti, ma ancu per crede.

Hè bisogna per capisce micca solu ciò chì ùn pò esse fattu à a Natività di a Vergine Maria, chì ciò chì si permettenu è ancu recomandatu per fà in questa festa. Accuminciassi u ghjornu cun una campagnolo in a chjesa , duv'è duvemu pricà è daretu à Diu. L'altru tradizzioni hè di tufonà cunfitturi cù riformi differenti è i trattanu di tutti i parenti, mistieri è quelli in bisognu.