19 d'aostu festa di l'església - i segni

U 19 d'Agostu, quiddi chì prupietanu Ortigodosi celebranu a festa di l'església di a Trasfigurazione di u Signore, assuciata à parechji segni è i costi. In u populu, hè ancu chjamatu u salvamentu di a morta o u Salvadore nantu à a muntagna. Tradizionalmente, tutti i cristiani devoti vanu à u tèmpiu di questu ghjornu per dedicà i pani è àutri culti, è poi trattatu è dete à tutti quelli chì sò cercati è necessitanu.

Signori è i costi di a festa ortugno di a Trasfigurazione di Nostru Signore u 19 d'Agostu

Dopu à u serviziu, a ghjente andà in casa di furnisce cunferenze di u pumu, coccia l'altri alimentazioni è andate cun ella à i fossa di i famiglie fessi per aduprà manzili di a prima racolta. Dopu aviri già dispostu una cunvivialità di cunte è amichi. U 19 d'Agostu, hè un signu accussì populari: mutticeddu di a so prima manzana, facianu un desideriu cù e parolle: "Ciò chì hè pensatu chì hè ghjustu chì si sarà veru, ùn fallisca micca". Perchè cusì una cuspirazione esiste in stu ghjornu, è da i signa u 19 d'aostu ci era questu: per fà un bellu rubitru è disperse di i maloforte, era necessariu di a matina per pittene i capelli cù un femmu fattu di a so manzana. È di rinfurzà a so attrachatura stessu, a zitella puteva mancu a mane in i braccieti.

Ci hè una massa di signali u 19 d'Agost Transfiguration di u Signore, chì u tempu hè previsto di u vintendu u ventu è l'invernu, quì sò:

In generale, in questu ghjornu, i cristiani cosevanu è esperendu chì a vita cambia per megliu, postu chì "trasfurmazioni" significa "cambiamentu", ma u cambiamentu ùn hè esternu è superficial, ma di l'internu, spirituale, chì hè, purificazione da i peccati è solu preghje è boni atti.