Chì fà in a Trinitati?

Quandu 50 ghjorni passate dopu a celebrazione di Pasqua, tutti i catòlichi grechi è l'Ortodoxi celebranu u triunfu simbolitzendu a fede, chinu d'energia è energia, vita. Hè interessante chì avà pochi pezza alcuni sapi ciò ch'è esse bisognu à u populu in a Trinitati . Inoltre, ùn sò micca cunnisciutu di ciò chì importa si deve avè abbandunatu nantu à sta festa. Dopu tuttu, qualunque disubbidenza à Diu, cum'è sapete, hà e so cunseguenzi è ùn devi micca u megliu effettu nantu à a vita di u piccatore stessu.

Trinità - chì duvete fà nantu à questu ghjornu?

Prima di tuttu, hè cumu di celebrà stu festa cù un lunch rich. À a tavula deve esse assai verdi è insalate di ligumi è frutti. In modu, questu hè micca solu una altra ragione per cumpagnia di u vostru corpu cù tutti i vitamini è minerali utili, avè dispostu un certu ghjornu di descarga, hè ancu un tributu à i greens trinità, chì seranu discututi sottu.

Continuendu u tema di preparazione di i platti festivi, hè nutificendu chì per un bellu pezzu ogni mère de casa cuciuti cunghje, buns, è ancu di pienghjuleti, durante a preparazione di u quale, era necessariu di aghjunghje un pocu pruduttu. Inoltre, prumovi chì nantu à a tavula hè un pezzu, cungi è diliziosi di l'uccelli.

Hè ancu impurtante per cunsiderà u cumu di rossi in li juge sò nantu à a table di cena: vinu biancu, gelatina, Uvaru.

Chì ellu puderà fà u ghjornu di a Santa Trinita, perchè hè un riposu, perchè hè una festa una sola di l'anima, ma ancu di u corpu. Ùn fate micca carricu cù facenzi à a casa. Va a natura - apprizziate, dumandate à a Matri Terra per a forza è energia per ottene ciò chì hà cuncipitu, di parlà mentale à a flora circundante. Almenu per un mumentu, fòrsenu micca per pricà micca in un locu, piglià un spaziu da u citadinu di a cità.

Cosa da fà in a Trinità - usi tradiziunali

Da u mumentu anticu, da a bocca à bocca, e persone passanu nant'à i so genitori futuri cunniscienza naziunali assuciatu à un particular festa religiosa. Cusì hè saputu chì a festa di a Trinita dura trè ghjorni. U primu ghjornu in funghi ùn deve micca perde u vostru capu. Avete bisognu assai pruduttivu: in ogni locu da l'ochju di l'ochju, l'abitanti di reservorii è foresti (sirene, pappaghjini, leche, e altri) s'ammisceranu. E campu di u pasturevule è parechji verbi cù l'aiutu di u so pudore pò scantà l'anch'elli - per quessa chì ogni credulente avete dettu a so casa cù l'arvulu Troitsky. Inoltre, micca per nunda, perchè per queste festa tuttu a natura si cumpranu cun forti verdi brillanti, fiori colorati.

In u sicondu ghjornu, ghjè costume daveru i guirreri belli, è poi purgà cumparisce l'acqua. Un altru ritu interessante hè ancu interessante: se vulete diventà un omu riccu, assicuratevi di rasparà un petit roscu di un mila thousatore. Prima di vultà à u serviziu di a chjesa, ocultaghju sottu a vostra vistura da u gattivu uvientu debbuli. Parechje dopu chì và cun una branche per lavà in bagnu, per attruvarà ancu più muniti d'oru.

U terzu ghjornu, ghjè accunciatu a ragiunà a natura per tuttu ciò chì faci una persona. Ùn avete bisognu di pona fugliale, centu inseme. Hè abbastanza solu di dicenu à voi stessu: "Grazie, cari a Mamma Natura".

Chì duvete fà davanti à a Trinita?

Dopu avè riferitu ciò chì pò esse fatte nantu à u ghjornu di a Santissima Trinità, hè nutatu u prucessu di preparazione per questa celebrazione "verde". Allora, ogni casta mamma sapi chì e caseifici ci anu da esse trasfurmati, regulati, senza polvera. Giardinu è giardinu ùn esse scurdate di ridivà i male di i vegetali chì alimentanu a vostra cose cù energia negativa. Se ne necessariu, acqua i letti. Attrumoscià fà tuttu ciò chì ponu aduprà a natura, chì, à u turnu, vi mannanu un annu fructuali. Strive à perdone à tutti i vostri sustituti davanti à l'iniziu di a Trinitati è per ùn avè mantenimentu nuddu malu à nisunu.