Bella figura femina

A figura ideale hè u limitu di i sònnii di ogni sessu fair. Ma hè quì a question: chì hè stu ideale? E sta dumanda hè assai cumplicata, perchè ùn pò esse risposta cun un simple è familiar "90-60-90", perchè si vi vede pocu, i paràmetri di quella figura femminile ideale cambia tuttu u tempu. Per esempiu, quandu l'ideal era cunsideratu Marilyn Monroe, chì a figura, ghjustu u stessu, currisponde perfettamentu a la formula vuluntaria "90-60-90", ancu s'ellu ci hè u crescenu di questa bellezza era micca mudellu à tutti - solu un pocu di più di 160 centimetri. Dopu à Marilyn, u postu di l'ideale era sustituitu da u maggioru e magre Audrey Hepburn, è dopu avè u pessimu è angulari Twiggy divintò u mudellu di a bella figura. Eppuru, sicuru, tutti sapanu di i paràmetri ideali di Angelina Jolie, chì hè statu quasi un icona di stile è figura di u XXI seculu. Ma questu seculu era cambiatu assai, ancu più di quellu chì era avà. Cume in mudellu di moda, hè necessariu a prisenza di forme sessuale ... Quandu sò i paràmetri ideali per una figura femminile è quale di questi figuri hè cunsideratu a più bella?

A figura più bella di una donna

Accuminciannu a "caccia" per a figura ideale, prima stabilisce u tipu di physique chì appartene à questu, postu chì i vostri parametri ideali privati ​​dependenu ancu di questu. I scienti femminili sò spartuti in trè tippi, sicondu a larghezza di l'ossu.

Tipu Asthenicu di custruzzione. Ci sò e ragghi di scarpuni chì sò naturale magre. Anu longu i membri, un pettu è un poutu. Eccu, in i zitelli di stu tipu, a cima di u pettu ùn pò esse micca uguali à 90. Ma a so figura ferma ferma è attuale. Per esempiu, stu tipu di physique hè pussessu di Keira Knightley è Nicole Kidman.

Tipu Normativu di custruzione. Un ossu normale, chì ùn pò micca chjamatu chjude o largu. A maiò parte di u sessu ferista sò questu figura di figura. Hè nutate chì e prupurzioni più spessu per questu tipu di corpus physique sò corretti è normali, ancu questu quì, acquistendu un pesu eccessimu hè simplicemente simplice, ma cun l'apparenza ragiuni à nutrimentu è a furmazione reginale di sport, andarè solu u luxu. À i patroni di stu tipu di fisicu pò esse attribuita Monica Bellucci, Olga Kurilenko, Milu Kunis.

Hypersensic type of physique. Allora andàimu vinutu à l'apprezzamentu formi lush, chì sò assai attrauti da i visioni d'omi. Piuttostu spessu, i zitelli cun uguali largu diventanu u patroni di questi formi. Iddi e li formi sò magnificu, è u crescita hè chjuca, da questu una appena petite miniatura. A cosa principalu per i zitelli cun u largu di l'osta ùn hè micca raspolnet, perchè in stu casu, a figura pierdà tuttu l'attrazione. Hè nutate chì prima sta figura particulari era cunsideratu u più attrattivo è femminile, postu chì hè a più crescente per a travaglià - un lavu largu è l'ombra. E mezzu seculu fà era Marilyn Monroe chì era l'ideale di tutti e zitelli. È da i "stiddi" moderni à stu tipu di physique appartene Kim Kardashian è Jennifer Lopez.

Fighjemu ogni tipu di figuri, ma ùn era micca dettu ciò chì i paràmetri ideali di una figura di una zitella sò. È tuttu perchè sti parametri ideali ùn esistinu micca. Ogni donna deve avè u so ideale ideale, à quale deve esse prumessa. Chjovi chì da a natura pussanu forme magnifichi, ùn pò micca mai più ghjustu, perciò hè megliu per elli micca di sceglie u flussu ideale Twiggy. Inoltre, nota chì issa ùn hè micca una definizione esatta di una bella figura femina - in u stessu Hollywood sò parechji attrissivi fini, ma ci sò nêmanni pezzi chì ancu u pezzu extra ùn interferiscenu micca bè bella.

Parrannu di i figuri più belli di i zitelli, avemu tutte e parleri di e diverse cose - sicondu a preferenza persunale. Cusì ùn persighjanu i ideali inzultàbbili, ma eccu in u specchiu è ammirazione, perchè a guaranzia di l'attrazione hè di fiducia è di a so propria bellezza.