Russian sarafan

Ogni nazione hà a so propiu travagliu tradiziunali. In Russia, questi cumandanti sò una cammisa, pantaloni è un caftanu per l'omi, è un sarafan cù una cammisa per a donna. A fugliale russa femina sarafan hè un vestitu chì hè spurtatu più spessu senza manichi. Esternamente, questu tipu di vestitu in ogni repertoriu individuali in u passatu diffède in u tagliu chjappu è usatu. A strada, anu purtatu sarafani similarii è abitanti di l'Europa orientali è centrale. U tradimentu di sarafan russi in a regione Volga, in i regioni sittintriunali è cintrali di e donne pagadelle, era purtatu masivali à u principiu di u XIX sèculu, anchi si prima menziona hè stata data di 1376, cum'è evidenza da i registri in a Nikon Chronicle.

Fondo Storicu

À u tempu, a forma è u stilu di u sarafan hà cambiatu. Se à u principiu di u XIV sèculu, a sarafan russa per una donna chì appartine à a spluta di i campagnari era inaccessibili, postu chì solu e so nobili, hà avutu cù ellu, dopu à dui centu anni a situazione cambiò radicalmente. Sottu à Petru I stu tipu di vestiti turnaru prima in un mircante, è dopu in un cummandante. Ma Catherine II cuntribuitu à u ritornu di a sundress à u vestitori di l'alta donna di a so ghjustizia è da u 21u seculu anche l'heroina di fàteli Snegurochka hà cunsideratu stu vestitu. È à questu ghjornu, parechji matinee di l'annu pò micca fà senza e grandi figlioli di Santa Claus, vistutu di sarafani in u stilu Russu.

Stilistic varietà di stili

Comu avemu digià annunziatu, l'stile, u culore è u tipu di tessili usati per a costura sarafan depenni di a regione. I tipi di più cumuni di i sarafani russi per i femine è e donne includenu i sordi, ligeramenti uncoordinate, dirittamenti nantu à i straps, i mudelli cù i manichi recinzati è i buttoni in u fronte, è in forma di una fasciata da u corpu.

Una fattura interessanti di tutti i sarafani russi hè chì tutti avianu assai pesu. Questu hè duvuta à u fattu chì quandu i maestri di costura utilizate una varietà d'elementi. I mudelli più ghjuchi sò rossi festivi, bianchi è blu russi sarafani. In u passatu, per a so costura, strisciughe in u lebbra era utilizatu, pre-colore cù decucuzione di cascaredda di torra o quatru, bracciale fina o velu per a decorazione di u ciamatu. Comu l'opzioni di ogni ghjornu, i sajimi recurrimi eranu scussati sarafani stracciati da satin. Inoltre, u culore di u Sayan depende di l'età di u pussessur. I ghjovani barbati di i sarafani di culori rossu è di Borgogna, è e donne anzianu - negru o blu.

Interpretazioni muderni

Hè sorpresa, ancu i sarafani di stile russa sò popolari cun e donne di moda. Ancu tali eminenti disinfettori, com'è Paul Poiret è Yves Saint Laurent, volte parechji femine cun novità similari - vestiti in u stile russa tradiziunale, decoratu cù brodata, testa, appliqués. Vyacheslav Zaitsev hè un admiraturi famoso di sarafani, kokoshniks , capelli di pelle. Di sicuru, ùn pudete micca chjamà queste ordinariu è ordinariu, ma ci sò parechje per svolgiri. U primu, un sarafan cusitu da un tela pezzu pò esse disprezzatu in l'estiu per spassighjati. Siconda, hè in moda per celebrà u casu, preparendu festas tematichi. Perchè ùn deve esse bride nantu à una sarafan russia furtuna di luce? Hè stata incredibile bella, elegante è inusual. U successu solenni i più sicuru serà ancu più vivu è memorable per un pezzu.

Se vi vede à i cullezzione di u disegnatore, acquistà cù l'assortiment di ei prudutti specializzati di vendita o scumpigghianu i catagalli, pudete truvà u so sarafan chì vulete cumprà. È per facilià a ricerca, prupone una petite selezzione di sarafani originali in u stile russa.