"Fingers" di porcu

Carni "diti" di porcu - un pianu chì hè un cattivu rotulu. Puderanu esse serve cum'è un corpu principalu è cum'è un aperitivo fretu per una table festiva.

Ricetta per "diti" di porcu

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Avà ti dicu cumu per fà "diti" di porcu. Pigliemu a carni, prucessa, fate cù medalle, fate cù un bonu martellatu, perch'elli si sò allungati. Alloghju u pudete ogni pezzu, u salinu, a pepite, sprinkle with seasonings è affinche di 30 minuti. Questa ora, lavora, brillarvi è passendu nantu à l'oliu vegetale un bulb à a trasparenza. Avemu da esse preparatu u riposu. Per fà questu, u filettariu di furmagliu hè scrollatu per un macinatu di carne, aghjunghjite l'ovu - sali, pepite, dissiru a cipolla fritta è cunglite. Allora aghjunghjeghja a preparazione di rientre nantu à u quatru di a piccula è rintra, perchè a carne picchera hè intrattenitu. Avemu attaccati i rotuli cù un filu biancu, o riparanu e verni cun un pappellettu, perchè si spartinu durante a fatta.

Siquìa a pene cusì, rinfriscà nantu à u focu, pour l'oliu vegetale, pudemu esce u nostru "diti" è frigate finu à u doru brunzu. Allora turnate à l'altru cantu è fritte ancu finu à fattu. Dopu quì, rinfriscà rinchè di u filu, cambia u pane à a pignata, pour un pocu acqua, aghjunghje a cuda cut in anings, zucca, cubi piculati è campane. Pusitonemu a crema agria in soia è fegate di "dete" di carne di porcone cun pane finu à tuttu cottu nantu à u focu linu durante 30 minuti.

"Fingers" di porcu cù funghi

Ingredients:

Preparazione

U funghi è a cipolla sò trasfurmati, finamente scurciati è sgualati nantu à l'oliu vegetale. Pigliate a fruttu, u salinu à u gustu, sbrizza cù freschi frischi. U porcu schiùttate in fette finti è si vantava. Ogni pezzu hè salitu, pezziunatu è untuatu cun u mayonnaise in una banda. A cima ponia un pezzu reluzzu, torce a carne in bagnu è ripasti u filu. "Fingers" friarete in una padedda di focu in i dui banchini, è da turnà in u kazanok, pour un pocu acqua, aghjunghjenu a salata à u gustu è stufa da 30-40 minuti nantu à u caldu pianu.

"Fingers" di porcu in u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

Carni lavatu, rinfriscà a film è tagliate in capas magre. Avemu avutu i spezii ottinuti, pepite, u salinu è pusendu. Avà po apprezzate u riposu: i fungi sò processati, ruttati è bulu cù l'oli vegetale. U furmagliu in un grossu rossu, combina cù e funghi è l'aromi piccati.

A massaria resultanti hè stata dispunibule nantu à a riva di u porcu burru, anche u ciumi currettamente è riparà i vignaghjoli cù un pappellettu, o solu cù u filu biancu.

Pigliemu a pezza di a bacia cù l'oliu vegetale, trasfiriu i pezzi di carne da manghjà è mandate i dete da a carne di a porchea à u fornu, calienta à 200 gradi. Dopu circa 30 minuti, u pezzu si duvemu deginu è brusgiatu à u statutu prestu. Dopu questu, piglià cun cura i nostri rotuli, scumpressi i spaghetti, sprinkle with fresh herbs, pour la crema agria è servite à a table.