U palazzu di u Sultan


U Palazzu Giulidiu di Al-Alam Sultan Qaboos ibn Said hè unu di i più belli edifichi in Oman . Ùn si trova pocu finu da u golfu di Oman, circundatu da dui fortifications gemelli, Al-Mirani è Al-Jalali .

U palazzu di u Sultan in Oman - una breve descripzione


U Palazzu Giulidiu di Al-Alam Sultan Qaboos ibn Said hè unu di i più belli edifichi in Oman . Ùn si trova pocu finu da u golfu di Oman, circundatu da dui fortifications gemelli, Al-Mirani è Al-Jalali .

U palazzu di u Sultan in Oman - una breve descripzione

Al-Alam hè una struttura unica. Hè un mudellu di bellezza arabe, ma à u stessu tempu i so formi ùn sò micca stà altri è sò assai distinti di altre edifizii di a cità. Durante a custruzzione, l'elementariu di l'architettura indiana fussi usata. A facciata hè fatta in tazzi d'oru è blu. L'eleflucia simplicità di u palazzu di u Sultan ùn lasciarà micca indiferente nessunu vaghjime. In u territoriu davanti à l'edifiziu hè un pittorescu bassi cù fontani, diretti ind'è l'oceanu. Da a photo di u palazzu di u Sultanu in Oman, pudete apprezzà tutte e funziunalità di questu edifiziu.

Legend of Al-Palam

U palazzu di u Sultan in Oman hè un simbulu è famoso fito di a so capitale, Muscat . U palazzu hè una di e sei residenzi di u Sultan, ma hè più bella chì tutti. À l'àrabbu, "al-alam" significa "bandiera", è u palazzu hè chjamatu cusì senza ragiuni. Cù un locu nantu à quale hè erettu, ci hè una legenda.

Quandu Oman era un centru di transitu per a trasmissioni di i servitori di l'Africa. U guvernu britannicu si trova in a custruzzione di palazzu, è una bandpole cù una bandiera nazionale hè statu posta. A storia dici chì qualsiasi schiavete chì pò tuccari i bandieri ricerete a libertà tantu longa.

A residenza ufficiali di u Sultan

Più di 200 anni fà, u palazzu era custruitu da u Sultan ibn Ahmed. U sultanu corrente di Kabus hè u so discendenti direttu. In u 1972 Al-Alam hè statu ricustruitu. A data, questa hè a residenza ufficiale, è u sultan ùn vive micca quì. U palazzu si usa per riunioni cù i capi di Statu è a accusazione di invitati onorarii. Per u publicu, hè chjesa. In u 2012, u palazzu hè stata aduprata per u so usu propiu - cusì u Sultanatu di Oman in una visita ufficiale visitate a Queen Beatrix Armgard di l'Olanda.

Un fascinating walk through the square palace

U majestuvernu palazzu di u Sultan in Oman u listessu modu di u ghjornu, è in a sera hà solu avelli. In li rai di u soli, i riflissioni d'oru di certe culonnii brillanu, è u coru celestru di l'altri rifletti tutti l'infernabilità è a prufundità di u celu. Sfortunatamente, u lussu di a dicurazioni interiore di l'appartamenti di u Sultanu ùn sò micca vistu. Al-Alam hè sottu a prutezzione di 24 ori di a Sultana Guardia. Ma i turisti sò permessi i seguenti:

Malgradu a speranza di visità u palazzu, Al-Alam resta l'attrazioni più notuali di Muscat.

Cumu à accustà à u palazzu di u Sultan?

U palazzu di u Sultanu in Oman hè stallatu vicinu à u passighsu di Corniche, è un passu longu à Al-Alam ùn piglià micca più di a meza ora. Da u mercatu di matrah pò esse ghjunta in 20 minuti. Pudete ancu aduprà u serviziu di un taxi cusitu.