Al-Jalali


Una di i strutturi difensi più antichi di a capitale d' Oman hè chjamatu Fort Al-Jalali. U so risultu nantu à una roccia, offerta visitadore una grande è interessante esposizione d'armi è anu stillu un significatu strategicu è militare impurtante.

Situazione:


Una di i strutturi difensi più antichi di a capitale d' Oman hè chjamatu Fort Al-Jalali. U so risultu nantu à una roccia, offerta visitadore una grande è interessante esposizione d'armi è anu stillu un significatu strategicu è militare impurtante.

Situazione:

Fort Al-Jalali si trova in u portu di a Cità Vechja di u Sultanatu di Oman- Muscat , vicinu à a residenza di u Sultan Qaboos è à u livente di u Palazzu Al-Alam .

Storia di a creazione

Forte Al-Jalali hè stata fatta à a fini di u XVI secolo da u Portugallu per pruteggiri u portu dopu chì Muscat volta à spaguà e panià e truppe Ottumani. Sicondu una sola versione, u so nome daveru da a frasa "Al Jalal", chì in traduzzione significa "grandi bellezza". Sicondu una altra versione, u nomu di l'struttura di difesa hè stata datu da u nomu di u reguli persianu Jalal-shah.

In a prima parte di u XVIII sèculu, durante e guerri civili, Al-Jalali fu captueratu duie volte da i persiani, chì hà fattu cambiassi significanti à a struttura. Ci era un tempu quandu u forte era rifughju per i membri di a famiglia reale, è in u XXu seculu finu à l'annu di u 1970 Al Jalali era a prissioni principalu d'Oman. Dopu questu, u forte fù ricustruitu, è da u 1983 u museu di a Storia culturale di Oman hà funzionatu quì. L'ingressu a questu hè permessu solu à i capi straneri chì avianu in u Sultanatu in una visita.

Chì ghjè interessante di Al-Jalali?

In ogni costu, u forte hè circundatu da e mura nisuna. Pudete intrinu in Al-Jalali solu à u portu, scalendu una escale steepce à a cima di u scogliu. Allora vi vede l'ùrtimu entrée à a struttura di difesa. Una mostra notevale hè stata vicinu à quì - un grandore libru in una tappa d'oru, in quale entri sò fatti di visità u forte da i più impurtanti.

Quandu i turisti righjunghjenu à a porta di Al-Jalali, a so sguardi aperti l'attrezzu, pona nantu à l'arbureti, da quì hè un passaghju à parechji stanzi è edifume situati in parechji livelli. Ci era ancu queste cambiassi - sò stati locu di prighjò.

U sistema di difesa strategica di a fortizza Al-Jalali hè:

  1. Stairs cundurre à livelli diffusuli, camere è torreggii. À a fine di a reta di scalini è striscidi striscii ci hè una intravata, aghjustata quì in casu l'ughjettu faiscechja a prima linea di difesa è si mette nentru à a furtizza .
  2. Porti ghjuvulosi di ghjuveddu, fornuti cù spicchi di ferro ferru.

Dintra a furtizza ci hè una cullizzioni più impurtanti di pistoli, cordi arnesi per i scumbarati di muskets, vecchi musiculus è pistoli. In i museu di a furtizza ci sò antichi ducazioni reali, armi cerimoniali, oggetti oghjettu, ceramica è illustrazzioni di i tempi di a cunquista portoghese in Muscat.

Una vista incantevuli di u forte di Al-Jalali s'apre da a muntagna, situata à u sudu di a fortizza.

À l'altra parte di a baia, pudete visità a forte Fortaleza Al Jalali, chì era chjamatu Mirante, è più tardi fù relegatu Al Mirani.

Cumu ghjunghje?

U Fort Al-Jalali pò esse acquistatu da a residenza di u Sultan Qaboos o l'Al-Palermu Alam, situatu vicinu. Ci hè ancu una strada da a mezquita di Zavavi.