E mosche di Oman

Oman hè un paese in quale a religione è a cultura anu meritu in una, è ùn hè micca solu imposta l'imagine senza l'altri. Per adalzà u so Diu, i Omani custate temi majestuosu, chì sorpassanu cù a so ricchezza è u lussu. E mosche di Oman sò u turisimu chì ogni turistru hè simpliciamente bisognu di vedà per sente l'u spiritu di u paese.

Oman hè un paese in quale a religione è a cultura anu meritu in una, è ùn hè micca solu imposta l'imagine senza l'altri. Per adalzà u so Diu, i Omani custate temi majestuosu, chì sorpassanu cù a so ricchezza è u lussu. E mosche di Oman sò u turisimu chì ogni turistru hè simpliciamente bisognu di vedà per sente l'u spiritu di u paese.

Caratteristiche Islam in Oman

L'Islam cui riligione cunsiste parechje ramu strutturali - Sunnisimu, Shiismu, Sufismu è Harijismu. Un tipu di l'ultimu hè ibadismu. Hè questa freccia di l'Islam chì a maiò parte di l'Omanis professanu. Ibadizm hà una quantità di caratteristiche distinti. In particulare, questu hè in certi modi modesti, simplicità è puritanismu. E e mosche in Oman ghjustificatu solu à sta tendenza finu à u tempu chì u "oruru oru" hè stata truvata in questu paese. Spessu, i tempii era custruiatu ancu senza minarette, è i palazzi d'orazione foru dicurati sicondu u principiu "simplice, ma puru". Ma dopu chì l'ecunumia di u statu hà brusgiatu in spettaculu, sta funzione di l'ibadismu hà riittatu à u fondu. Un esempiu chjucu hè a mezquita principalu di a capitale .

Sultanu Qaboos Mosque - a terza più bella in u mondu

Hè cunnisciutu ancu a Mosque di a Muscat Cathedral. Hè u centru di religione di u paese. A mezquette impresi cù u so splendore, chì si capturisci u spiritu di i turisti. A so custruzione successu da u 1995 à u 2001.

Eranu custrututi una moschea nantu à ordini è nantu à i fondi di u Sultan Qaboos. Semu devi esse nutatu chì Omanis sò venerati per u so capimacherariu perchè ùn pensa micca solu di e merchisce materiale è u so statu stessu, ma ancu per u sviluppu spirituale di u paese è a preservazione di i tradizioni. U risultatu di i so principesi di guvernu era una veru travagliu maestru di l'architettura.

A mezchettu versione di una zona di 416 mila metre cuadru. M, è u materiale principale per a custruzzione era 300 mila tunnillati di arenelli indiani. U salone principal hè impannatu cù u prezzu esmalte, u grisgiu biancu è grisgiu. U tettu hè coronatu da un candileru chì pesa 8 tonni, è una tapita hè sparghja nantu à u pavimentu, annantu à quale 600 donna sò stati piling over the course of 4 anni. Ma a principale hè chì ancu i musulmani ùn anu visitatu a Mezquita di Sultanu Qaboos in Muscat , chì hè, in principiu, una rarezza per i paesi orientali.

Altre mosche di Oman

L'altri temples musulmani nantu à u territoriu di l'Oman ùn pò micca compete in bellezza cù a Mezquita Sultana Qaboos, ma ùn anu pussetu un gustu refinimentu di u conte di fata orientale. Tra l'elli:

  1. Mohammed Al Ameen. Hè situatu à a cità di Bausher, è fù scupertu pocu tempu, in onore di a mamma di Sultan Qaboos. I turisti sò ancu permessi, ma solu in ghjorni spiciali per visiti. I salotti d'ore sò stati ammulati in u tipu d'Oman, cù elementi stampati è marmura bianca.
  2. Al Zulfa. Hè situatu à a cità di Sib. A so custituzione hè in u 1992. U canzoni di a mezquette hè coronatu cù circa 20 cume, cù l'oru. L'accessu internu hè apertu solu à i musulmani.
  3. Taimur Bin Faisal. Hè struitu in onore di u missiavu di Sultanu Qaboos in u 2012. A so architettura cuntene una capacità impurtante di i motivi Mongoli di u XVIe seculu è e tradizioni muderni Omani. Per i raprisentisti di altre religione, i visitati sò permessi di 8 à 11 am i marcuri è ghjovi.
  4. Talib bin Mohammed. U so funziunalità principali hè u minaret. A diversità di assai altri, hè fatta in u stilu di temples hindu.
  5. Al Zawawi. Hè stata fatta in 1985 in onore di a famiglia Zavawi. Da l'internu di i mura di a mezquette sò decurati cù chjappi di metalli nantu à quale ciamate di i cimi da u Koran.